Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم استقلال گفت: خاطیان استقلال مگر چند سال است به این تیم آمده اند که اینطور دور برداشته اند و رودرروی مربی و مدیر می ایستند؟

 پیرو کسب نتایج ضعیف تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر هواداران این تیم در هفته های اخیر با سردادن شعارهای اعتراض آمیز علیه کادر فنی و بازیکنان استقلال نسبت به این وضعیت واکنش نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مهدی امیرآبادی در گفت و گو با دانشجو، درباره دلایل بروز چنین وضعیتی در تیم استقلال حرف زد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

نتایج اخیر استقلال باعث ناراحتی هواداران استقلال شده است. این موضوع را طبیعی می دانید؟
- البته که طبیعی است. نه فقط هواداران بلکه همه ما از این نتایج و شرایطی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می کند ناراحت هستیم. خیلی ها با ما در این باره حرف می زنند و ما هم چاره ای جز دلداری دادن به آنها نداریم. چون استقلال را دوست داریم و نمی خواهیم لطمه ای به این تیم بخورد، دائم در حال حمایت کردن از استقلالیم ولی این نوع حمایت کردن هم تا جایی ادامه خواهد داشت.

مانند صبر هواداران در قبال نتایج تیم؟
- دقیقا! هوادار هم تا جایی چیزی نمی گوید و صبوری می کند. بعد می آید و شعار "حیا کن رها کن" را در ورزشگاه برای کادر فنی و بازیکن سرمی دهد. 

گفته می شود بازیکنان خارجی که استقلال خریده در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد؟
 از ابتدا هم گفته بودیم که نویمایر و الحاجی گرو در حد استقلال نیستند. اصلا نباید این بازیکنان را به استقلال می آوردند.

 شفر باید در نبود بازیکنان خوبی که از تیم جدا شدند چه می کرد؟
 او باید از جوانهایی که در این تیم هستند استفاده می کرد. الان 11 هفته از لیگ گذشته و استقلال در تورنمنت های دیگر هم بازی کرده ولی هنوز ترکیب اصلی اش را نمی شناسد. هنوز تیم مشکل هماهنگی دارد. 

چه کسی باید در این شرایط به شفر کمک کند؟
 کمک مربی! نمی دانم کمک هایش می ترسند؟ اگر می ترسند باید دلیل ترس شان را بیان کنند. برای این موضوع مثالی می زنم. 

 درباره مربیان؟
 نه درباره بازیکنان! آقای مهدی قائدی بازیکن محترم و خوبی است ولی وقتی این بازیکن در دیدار با سایپا یک پنالتی را از دست می دهد، شفر باید او را روی نیمکت بنشاند نه اینکه از ابتدا در ترکیب تیم بگذارد و بازی اش بدهد و بعد که در یک صحنه در دیدار با ماشین سازی تک به تک را خراب کرد او را بیرون بکشد. با این کار بدترین لطمه را به این بازیکن زد. شفر با این همه تجربه چطور این مسایل را نمی داند؟ امثال قائدی باید بیرون بنشینند و اینقدر تمرین کنند تا بدانند وقتی به ترکیب اصلی رسیدند حق اشتباه کردن ندارند ولی شفر با این کاری که در این دو بازی با قائدی کرد او را نابود کرد. 

نظرتان در باره قائدی و سبک بازی اش چیست؟
 مهدی قائدی بازیکن 90 دقیقه ای نیست. او از آن دست بازیکنان است که می تواند در دقیقه 60 یا 70 به میدان برود و تأثیرگذاری اش را آنگونه نشان بدهد. در آن صورت جایگاه بهتری برای این بازیکن در تیم پیدا خواهد شد. این یک مثال ساده بود درباره بازیکنی که می شد کمکش کرد ولی نابودش کردیم.

کدام مربی باید به شفر کمک کند؟
 قطعا پسرش که نمی تواند. چون او مربی نیست و مربیگری نکرده. زمانی که ساناک از استقلال رفت بارها مصاحبه کردم و گفتم باید یک مربی در کنار شفر به این تیم اضافه شود ولی کسب توجه نکرد. همین می شود که شفر در هر دو بازی اخیر استقلاال تعویض های اشتباه انجام می دهد.


 درباره کدام بازیکنان؟
 رضا آذری را چرا بیرون می آورد، وقتی تیمش رو به جلو است و نیاز به گلزنی دارد؟ روح اله باقری، اللهیار صیادمنش هر دو جزو خوبهای استقلال هستند ولی تا می آیند خوب کار کنند آنها را از زمین بیرون می برد! استقلال همیشه تیمی بوده که بازیکن سازی کرده است و حالا هم می تواند از بین همین بازیکنان جوان ستاره بسازد.

درباره اینکه چند بازیکن در تیم استقلال باند درست کرده اند چیزی شنیده اید؟
 بازیکن اجازه ندارد روبروی کادر فنی بایستد و حرف بزند! مگر تیم بزرگتر و کاپیتان ندارد که برخی به خودشان اجازه می دهند حاضر جوابی کنند؟ باند که چه عرض کنم این بازیکنان چسب زخم هم نیستند. مگر چند سال است که به تیم استقلال آمده اند که اینطور دور برداشته اند و رودرروی مربی و مدیر می ایستند؟ چون کارلوس کی روش آقایی کرده و به تیم ملی دعوتشان کرده باید احساس بزرگی کنند؟ 

چرا این نوع برخوردها در تیم بوجود می آید؟

 احترام زیادی برای آقای بیژن طاهری قایل هستم. ولی ایشان باید در کنار شفر بالای سر این استقلال بزرگتری کند و اگر این قبیل مسایل را می بیند خودش ورود کرده و جلوی اشتباهات بازیکنان کم تجربه را بگیرد. بیژن طاهری نباید فقط به تمرین برود و برگردد. پس تأثیرگذاری اش روی تیم و بازیکنان چه می شود؟ هوادار از او که برای استقلال کار می کند و حقوق می گیرد توقع دارد همانقدر که از گلزن و دروازه بان تیم توقع می کند.

فکر می کنید در دیدار با پدیده بتوان استقلالی بهتر را دید؟
 خیلی بعید است در این فرصت کم تیم روبراه شود. ما که از خدا می خواهیم ولی انشاالله لااقل این تیم را شکست بدهند چون سپاهان که نشد. اگر استقلال می توانست از تیم های بالاسری اش در جدول امتیاز بگیرد خیلی خوب بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن