Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:55:02 GMT

پدافند غیر عامل از نگاه مسابقه در گیلان طرح ریزی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۲۵۲۸

پدافند غیر عامل از نگاه مسابقه در گیلان طرح ریزی شد

حسین ابراهیمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پدافند غیرعامل درحقیقت مجموعه اقداماتی است که با انجام و اجرای آنها از وارد آمدن خسارات های جانی و مالی در مواقع وقوع بحران ها و اتفاقات مختلف جلوگیری می شود و یا آن زیان ها را به حداقل می رساند.
وی خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل مقوله مهمیست که می بایست با زبان ساده در جامعه ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:مسابقه پدافند غیر عامل با هدف یادشده از سوی این اداره کل طرح ریزی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت اطلاع‌رسانی این اداره‌کل به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir/fa/home در این مسابقه شرکت کنند.
ابراهیمیان گفت:همچنین علاقمندان می توانند با دریافت نسخه چاپی پرسشنامه از همان سایت، پاسخ سوالات را تا ٢١ آبان‌ماه جاری به معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تحویل دهند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: به چهار نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه بن هدیه خرید کتاب اهدا می شود.
هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیر عامل بود.
1881 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جامعه پدافند عامل مسابقه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران