Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل فدراسیون تنیس ، این مسابقات با حضور 223 بازیکن از 18 استان کشور از هشتم آبان در باشگاه تنیس پرواز اصفهان آغاز شد و با معرفی 24 قهرمان در دو بخش دختران و پسران پایان یافت.
در رده سنی زیر 14 سال دختران؛ ماندگار فرزامی با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد و سارا اصل رسولی دوم شد ومهراز رضویان و سارا احمدی مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش زیر 14 سال پسران نیز آرین حسن‌زاده قهرمان شد ، طاها وزیری حرمی مقام دوم را کسب کردو عادل قپانچی و امیرعلی بی‌طرف بطور مشترک سوم شدند.
رقابت‌های زیر 12 سال دختران نیز با قهرمانی هانا سلطانی پایان یافت و مهرانا سلیمانی‌پور، یاسمین یزدانی مشترکادوم شدند و مهسا عابدینی سوم شد.
مسابقات در بخش پسران زیر 12 سال نیز با قهرمانی آرین حسن‌زاده پایان یافت و امیرمهدی فرخ‌پور، رادین فهیمی بطور مشترک دوم شدند و پارسا فرقانی مقام سوم را کسب کرد.
بخش دختران زیر 10 سال نیز یاسمین یزدانی قهرمان سد و فردخت علیمی، آیناز داوری دوم شدند و هانا یقینی سوم شد.
در بخش پسران زیر 10 سال نیز ، دانیال مشتاقی‌فر به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد و رادین فهیمی، کامیار پرهام و سینا قورچیان به ترتیب به مقام دوم تا سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان تنیس مسابقات کشور نفرات برتر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی