Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به همت دو باغدار اردبیلی گلابی یک کیلو و 440 گرمی در اردبیل تولید شد که این گلابی از نظر وزنی با توجه به نظریه کارشناسان کشاورزی بی سابقه است.

محمد فتحی باغدار اردبیلی گفت: بر روی باغ گلابی 33 مورد پیوند زده ام و گلابی تولید شده در این باغ از نظر سنگینی و کیفیت بسیار قابل توجه است و رقم این گلابی سنگین وزن داش آرمود محلی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال های آینده درصدد هستیم با کسب اطمینان از محصولات تولیدی این پایه رقم به صورت انبوه تولید می شود.

انتهای پیام/ح

تولید گلابی سنگین وزن در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی باغدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند

ایسنا/اردبیل مدیریت حج و زیارت استان اردبیل گفت: امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند.

ابراهیم احدی ۲۷ اسفند در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز برنامه معاینات زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ استان اردبیل خبر داد.

وی افزود: برابر هماهنگی های بعمل آمده حج و زیارت استان اردبیل با جمعیت هلال احمر استان برنامه معاینات حجاج اردبیلی از ۲۸ اسفند آغاز می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل ادامه داد: با بررسی دستورالعمل های مربوط به معاینات زایران و هماهنگی لازم مقرر شد فرآیند معاینات در روز های آتی در شهرستان های اردبیل، پارس آباد و مشکین شهر بصورت متمرکز و در شهرستان خلخال به صورت اعزام پزشک انجام شود.

احدی در پایان سخنان خود اظهار کرد: امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند و علاوه بر داشتن سایر شرایط شرعی و مالی، بهره مندی از استطاعت جسمانی نیز از شروط تشرف به این سفر معنوی است که در جریان معاینات این وضعیت برای زائرین استان احراز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۵ مددجوی اردبیلی دلجویی شد
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری‌فرد
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری فرد
  • حرکت انسان‌دوستانه ستاره تیم ملی در اردبیل
  • امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند
  • آزادی یک زندانی توسط فوتبالیست اردبیلی
  • شهروندان اردبیلی از تردد غیرضروری در مرکز شهر خودداری کنند
  • مشارت شرکت‌های درمانی در رویداد صدرا
  • شرکتی پیشرو در حوزه درمانی
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه