Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:00:49 GMT

گاز گرفتگی، علت مرگ 2 کارتون خواب پارک چیتگر است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۳۱۱۸

گاز گرفتگی، علت مرگ 2 کارتون خواب پارک چیتگر است

تهران -ایرنا- رئیس تالار تشریح پزشکی قانونی استان تهران گفت: مسمومیت و گازگرفتگی با (مونوکسیدکربن) علت مرگ دو کارتون خواب پارک چیتگر بود.

محمد جواد هدایت شده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته در برخی رسانه ها و فضای مجازی اعلام شده بود که سرمازدگی علت مرگ دو کارتون خواب در پارگ چیتگر بوده، افزود: در بررسی های پزشکی قانونی که بر روی اجساد این دو تن انجام شد، مشخص شد که علت مرگ، گاز گرفتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جسد دو مرد از کلانتری چیتگر که در داخل یکی از بوستان های این منطقه فوت شده بودند بعد از اعلام مرگ از سوی اورژانس به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده بود.
رئیس تالار تشریح پزشکی قانونی استان تهران گفت: این دو نفر ارجاعی به پزشکی قانونی استان تهران یکی حدود 70سال و دیگری بین 50تا 55 سال سن داشتند و بر اساس اعلام کلانتری در چادر یکی از بوستان های چیتگر زندگی می کردند.
وی ادامه داد: افروختن ذغال در درون چادر و آزاد شدن گاز مونوکسید کربن و مسمومیت با این گاز علت مرگ این دوتن بوده است و این گاز گرفتگی ناشی از روشن بودن گاز پیک نیک نیست.
هدایت شده اعلام کرد: برخی اوقات سوال می شود که آیا روشن کردن ذغال در درون فضاهایی مانند چادر می تواند موجب گازگرفتگی و مسومیت ناشی از آن شود، باید گفت: هر گونه منبعی که گاز مونوکسید کربن تولید کند، می تواند مسمومیت ایجاد کند و چادر هم می تواند یکی از اماکنی باشد امکان این مسمومیت در صورت افروختن ذغال را دارد.
وی به هموطنان توصیه کرد: آمار گازگرفتگی در نیمه دوم هرسال بیشتر است و بنابراین هموطنان در هر شرایطی برای گرم کردن محیط خود به خصوص در ایام تعطیلات برای تفریح از چادرهای مسافرتی استفاده می کنند، می خواهیم که توصیه های ایمنی در استفاده از وسایل گرمایش را رعایت کنند.
اجتمام *2181 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي پزشكي قانوني گاز گرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز