Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:45:06 GMT

فیلم/ سردار دل‌ها بمان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۳۱۸۸

به گزارش ایکنا از لرستان، چند روز پیش حال تنها شهید زنده وطن، سید نورخدا موسوی، رو به وخامت رفت به‌طوری‌که پزشکان وی را ممنوع‌الملاقات اعلام کردند، که خوشبختانه با عنایات پروردگار و دعاهای مردم دلسوز و مهربان وطن به‌ویژه مردم استان لرستان، حال سید نورخدا رو به بهبود است.

بنابراین گزارش، سید نورخدا موسوی منفرد جانباز ۱۰۰ درصدی که به شهید زنده لرستان شناخته می‌شود ۱۰ سال قبل در درگیری با گروه تروریستی ریگی از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از آن زمان تاکنون با پرستاری همسرش کبری حافظی و فرزندانش یک زندگی نباتی را می‎گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به همین مناسبت کلیپی آماده شده که می‌توانید در ذیل نظاره‌گر آن باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان چند رسانه ای شهید زنده لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است

سردار نعمت الله باقری عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار داشت: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبودند و ندای لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود