Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار لطفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: از سال 84 به این طرف برخورد با شرکت های هرمی در قالب اخلال در نظام اقتصادی کشور بسیار جدی شد و برخورد منسجمی در این رابطه صورت گرفت.
وی گفت: برخی از این شرکت ها با کمال تأسف روند فعالیت خود را به شکل های دیگری تغییر دادند و بیشتر در قالب فروش اقلام، اجناس و تورهای خارجی و بیمه های مختلف ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار لطفی افزود: اداره چهارم پلیس آگاهی در چند ماه گذشته برخی از خانواده های مال باخته به آن مراجعه و شکایتی را تنظیم کردند. شرکت کیونت که زیر نظر شرکت کیو آی تایلند فعالیت می کند در قالب گسترش و پذیرش تورهای خارجی، فروش ساعت و طلاجات جذب مشتری می کند و با گرفتن 15 میلیون تومان از این افراد می خواهد که مشتریان بیشتری را برای افزایش سرمایه جذب کند.
وی گفت: معمولاً به افراد جذب شده آموزش هایی را در زمینه پذیرش و بیزینس از سوی این شرکت داده می شد که مجموعاً تاکنون 50 نفر شناسایی شدند که 12 نفر از آنان خود از گردانندگان اصلی به خاطر از دست دادن مالشان شکایت کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این شرکت علاوه بر خسارت های فراوانی را که به اقتصاد کشور وارد کرده است متأسفانه مبالغ قابل توجهی را به خارج از کشور ارسال کرده است که این مصداق اخلال در نظام اقتصادی کشور است.
سردار لطفی از مردم خواست به هیچ عنوان عضو این شرکت های هرمی در قالب هر دامی نشوند زیرا تجربه نشان داده است بیش از 95 درصد افراد جذب شده متضرر می شوند به جز یکی دو نفر که در رأس هرم قرار دارند.
وی گفت: متأسفانه عده ای جوان و دانشجو و حتی دانشجوی شهرستانی گول این افراد را خورده اند و در دام این شرکت گرفتار شدند و مال خود را نیز از دست دادند.
سردار لطفی افزود: هر کسی که عضو این شرکت شده و مال خود را از دست داده است می تواند برای طرح شکایت به اداره 14 پلیس آگاهی مراجعه کند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گردانندگان دستگیر تحویل شرکت هرمی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • قطعی گاز در ارومیه
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد