Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون رادیو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از امروز با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان «کارگاه آموزش گویندگی و فن بیان» را در دانشگاه کردستان برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت کانون رادیو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان «کارگاه آموزشی گویندگی و فن بیان» در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فن گویندگی، فن بیان، فن سخنوری، قدرت نفوذپذیری، قدرت ارتباط کلامی، قدرت ارتباط انسانی، سیستم NLP، غلبه بر اضطراب، اعتماد به نفس، قدرت بازاریابی، فن تجارت کلامی، زبان بدن، مجری‌گری، غلبه بر لکنت زبان، TV.STAGE، بررسی تأثیر صدا بر روی بیان، سازمان صدا و شرایط محیطی، انتقال فکر و احساس هنگام اجرای برنامه، پیدا کردن روش در شرایط مختلف گویندگی و سخنرانی و اثر مثبت و منفی صدا‌های مختلف، نحوه بیان حروف، کلمات و برخورد‌ها در شرایط مختلف، شیوه‌های غلبه بر استرس، ارتباط با مخاطبین و... از جمله موضوعاتی است که با حضور رامین مفتیان از کارشناسان مجرب گویندگی و فن بیان، آموزش داده می‌شود.

گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و کشف استعداد و شیوه‌های برقراری ارتباط مؤثر با تکیه بر ویژگی صحیح در گفتار و نوشتار و توانایی در بیان از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان شده است.   گفتنی است، در پایان دوره گواهی صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در مهاباد همزمان با سراسر کشور باهم رقابت کردند.

خضری تصریح کرد: در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد، هزار و ۷۵۱ نفر و در حوزه امتحانی آموزش و پرورش نیز هزار و ۱۷۰ نفر شرکت کردد که در مجموع از این تعداد ۶۳ درصد خانم و مابقی آقایان هستند.

شایان ذکر است، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش که مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور  از سطح کشور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول