Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاپ استام، درباره دیدار یوونتوس و منچستریونایتد، پل پوگبا و مسائل دیگر صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- مدافع سابق منچستریونایتد و میلان درباره موضوعات مختلفی به گفت و گو با سایت بیانکونرو پرداخت. دو تیم یوونتوس و منچستریونایتد در اولین دیدار از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف یک دیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی پیر موفق شد تا در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد را شکست دهد. به همین بهانه یاپ استام درباره این بازی و مسائل دیگر، اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش کالچو مرکاتو، او به سوالات زیر پاسخ داد:

دیدار برگشت یوونتوس و منچستریونایتد

انتظار یک بازی را دارم که هر دو تیم برای برد به میدان می آیند. ذهنیت های متفاوتی را دنبال خواهند کرد. یوونتوس از ابتدا حمله می کند و منچستریونایتد به دنبال فرصت مناسب است. به نظر یوونتوس تیم برنده است اما اگر منچستریونایتد ببازد، فشار ها بر روی مورینیو افزایش خواهد یافت.

بازگشت پوگبا به تورین

این یک بازی خاص برایش خواهد بود. در مقابل تیم و هواداران سابق خود بازی خواهد کرد. شایعات زیادی درباره اش وجود دارند. درباره آینده او نمی دانم، اما اگر بخواهد باشگاه خود را تغییر دهد، فوتبال ایتالیا برایش فوق العاده است.

رونالدو و مورینیو

نمی دانم رونالدو اولین گل خود در رقابت های اروپایی را به ثمر خواهد رساند یا خیر. همیشه می خواهد گلزنی کند اما به پاس گل از سوی هم تیمی هایش نیاز دارد. بونوچی و کیه لینی؟ آن ها مدافعان خوبی هستند اما با اظهار نظر مورینیو که گفته بود باید دفاع کردن را در هاروارد تدریس کنند، موافق نیستم.

احتمال قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

قطعا یوونتوس می تواند فاتح این جام شود. مانند بارسلونا، مالکیت بازی را در اختیار ندارند اما با این حال می توانند لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. آن ها کاری مانند رئال مادرید را دو یا سه سال گذشته را انجام می دهند. شما برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، به ذهنیتی قاطع و کمی شانس نیاز دارید. یوونتوس سرمایه گذاری فوق العاده ای را در جذب بازیکنان انجام داده است. 

میلان-یوونتوس

مشتاقانه این بازی را دنبال خواهم کرد. میلان می تواند قدرت خود را مقابل یک تیم بزرگ نشان دهد. انتظار یک بازی نزدیک را دارم. هنگامی که در لاتزیو بازی می کردم، شانس حضور در یوونتوس را داشتم. علاقه آن ها باعث افتخارم است اما به علت ریشه هلندی میلان و بازیکنان بزرگی که در آن زمان داشت، این تیم را انتخاب کردم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم