Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@08:55:49 GMT

پیام عباس به امان و قاهره

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۴۴۵۹

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق یک میانجی به دولت اردن اطلاع داد که در سایه اوضاع کنونی هرگز و تحت هیچ شرایطی ارتباط با دولت آمریکا را نخواهد پذیرفت. وی گفت، از برادران عرب انتظار دارد رویکرد خود را در جهت حمایت از آنچه حداقل حقوق ملت فلسطین خواند، تقویت کنند. ناطقان: پیشتر کشورهای از جمله اردن و مصر به تشکیلات خودگردان فلسطین اصرار کردند تا تماس‌ها و گفت‌وگو با دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس گفت، طرح وی در این مرحله هرگز تغییر نخواهد کرد. منابع آگاه گفتند، همین پیام برای مصری‌ها نیز ارسال شده است .

 میانجی که عباس به امان اعزام کرد به طرف اردنی اطلاع داد که ارتباط با کادری که هم اکنون امور کاخ سفید را اداره می‌کند، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. پس نتیجه یکی است و خودداری از تماس با آمریکایی‌ها، برای یکپارچگی موسسات فلسطینی مفید است.

به نوشته روزنامه رای الیوم، طبق پیامی که فرستاده عباس به طور محرمانه به امان داده، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر تحریم دولت آمریکا اصرار دارد تا امتیازدهی‌های اسرائیلی قابل توجهی را ارائه دهد که عقب نشینی از رویکردش را توجیه می‌کند. وی اشاره کرده که عدم از سرگیری تماس‌ها با آمریکایی‌ها تصمیم  نهادهای قانونی فلسطین و نه فقط شخص رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

در همین پیام، عباس ابراز امیدواری کرده که کشورهای عربی برادر این رویکرد را درک کنند و به فلسطینی‌ها اعمال فشار نکنند. وی تاکید کرد، این مرحله بسیار حساس است و گزینه‌ها محدود هستند. منبع: تابناک برچسب ها: محمود عباس ، قاهره ، امان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محمود عباس قاهره امان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس دولت امارات متحده عربی و «هیثم الغیض» دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در پیام‌هایی جداگانه عید سعید فطر را به سیدابراهیم رئیسی تبریک گفتند.

رئیس دولت امارات همچنین در پیام خود ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که نشان از نقض کلیه قوانین و عرف بین‌الملل داشت، به رئیس جمهور، ملت ایران و خانواده قربانیان این جنایت ترورویستی تسلیت گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • محمود عباس: در روابط خود با آمریکا بازنگری می‌کنیم
  • به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • پیام رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی
  • هجمه محمود عباس به آمریکا
  • محمود عباس: وتوی آمریکا علیه فلسطین «ناامیدکننده» و «شرم‌آور» است