Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم داماش گیلانیان در مقابل تیم کاسپین قزوین به برتری دو بر یک دست یافت. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور، عصر امروز دو تیم داماش گیلانیان و کاسپین قزوین از ساعت 14 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم داماش گیلان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم داماش گیلانیان:

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیرتیزرو، مصطفی آقاجانی (از دقیقه 68 میلاد پورمحسن)، حسن نیازی (از دقیقه 44 جابر نصیری)، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی (از  دقیقه 54 میلاد پورصف شکن) ، عباس کندل، سعید باقرپسند و علی آل کثیر.

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را سیامک فراهانی برعهده داشت.

ترکیب تیم کاسپین قزوین:

مجتبی فرهادی،  بهنام عسگرخانی، حمید عبدالهی،  محسن تیموری(از دقیقه 79 علی یونسی)، حسام حسینی(از دقیقه 88 مجتبی حسینی)، محمدرضا ولایی، امید فرخ پور(از دقیقه 86 وحید اوسط)، امیرحسین نسایی، وحید نعمتی، سعید دقیقی و محمد کاظمی.
سرمربیگری تیم کاسپین قزوین را سعید دقیقی بر عهده داشت.

گل: میلاد پورصف شکن دقیقه 63،علی آل کثیر دقیقه 77(داماش گیلانیان)سعید دقیقی دقیقه20(کاسپین قزوین)

کارت زرد: سعید دقیقی دقیقه 51، وحید نعمتی دقیقه 57، امیر محمد نسایی دقیقه 75(کاسپین قزوین)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم داماش گیلانیان با استفاده از جناحین چندین موقعیت را بر روب دروازه تیم  کاسپین قزوین طراحی کرد توانست صاحب یک ضربه پنالتی  شود اما نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و در سوی دیگر تیم کاسپین قزوین به دنبال استفاده از ضدحملات بود که این تیم توانست به گل دست پیدا کند تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم کاسپین قزوین به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلانیان حملات زیادی را با استفاده از ارسال های مستقیم بر روی دروازه تیم کاسپین قزوین طراحی کرد که توانست به دو گل برسد و در سوی دیگر تیم کاسپین قزوین با استفاده از عمق دفاع تیم داماش گیلانیان چندین حمله را طراحی کرد اما نتوانست به گل دست پیدا کند تا بازی با برتری دو بر یک تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی سیامک فراهانی به همراه کادر فنی تیم داماش گیلانیان برای خوش آمدگویی به سوی نیمکت تیم کاسپین قزوین رفتند.

داور در نیمه نخست بازی سه دقیقه و در نیمه دوم بازی پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم