Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:18:16 GMT

کشف ۶۵۳ کیلو مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در دلفان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۵۱۷۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموران اداره کل اطلاعات لرستان ۶۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در شهرستان دلفان کشف و ضبط کردند.

این محموله مواد مخدرکه توسط یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به طرز ماهرانه ای در کف اتاق یک کامیونت جاسازی و به مقصد شهر نورآباد در حرکت بود با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان دلفان در محور خرم آباد - نورآباد توقیف و محموله آن ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودرو و سایر عوامل این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

این دومین محموله طی ماه جاری در لرستان است که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)  در شهرستان دلفان کشف و ضبط می شود.

حدود دو هفته پیش هم یک محموله ۷۰۰ کیلوگرمی تریاک که به همین شیوه در یک کامیون یدک کش جاسازی شده بود با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات لرستان کشف و ضبط شد.

کد خبر 4452120

منبع: مهر

کلیدواژه: دلفان سربازان گمنام امام زمان ع مواد مخدر اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز بارش باران سنندج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: محموله ۵١٢ کیلوگرمی شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی کشف شد. 

مجید شجاع افزود: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

وی اضافه کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک شدند که در بازرسی از این خودرو علاوه بر محموله ۵۱۲ کیلوگرمی شیشه، ۵۴ کیلوگرم هروئین که ماهرانه‌ جاساز شده بود، نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد و مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه را به همراه قاچاقچی مواد مخدر به مراجع قضایی تحویل دادند. 

شجاع افزود: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه ای سخت به جوانان کشور وارد می کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو