Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: 2 دختر دانشجو در یکی از دانشگاه کنتاکی اقدام به خودکشی هولناک کردند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو دختر دانشجو در کتابخانه یکی از دانشگاه های کنتاکی اقدام به خودکشی Suicide کردند.

طبق گزارش پلیس، دانشجوهایی که در آن زمان شاهد ماجرا بودند با اداره پلیس Police تماس گرفتند و گزارش وقوع این حادثه Incident را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از علت این خودکشی اطلاعاتی به دست نیامده است و پلیس پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی مراحل اولیه تحقیق خود را مبنی بر این پرونده شروع کرد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز 3 سگ کشته شده اند نه 300 سگ!؟ / این مسئول حرف های عجیبی زد ! + فیلم توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه 2 دانش‌آموز زیر دیوار مدرسه ماندند / در گرمدره رخ داد تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس فاجعه / مرگ 28 عقاب بخاطر مرغ های فاسد در سربستان + فیلم تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خودکشی Suicide پلیس Police حادثه Incident خودکشی پزشکی خودکشی دختر جوان عکس کنتاکی دختر دانشجو عکس فیلم مرد عجیب ایران قتل زندگی تجاوز تهران مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم