Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ، محمد اعتضاد رضوی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفت نفر از برگزیدگان این دانشگاه در دومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی، برای گذراندن دوره‌های سه تا ۶ ماهه تحقیقاتی و آموزشی به دانشگاه مونستر آلمان اعزام شدند.

وی افزود: این همایش، فروردین ماه امسال در مشهد برگزار شد، هیات داوری مشترک ایرانی و آلمانی از بین مقالات ارائه شده، هفت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را برای گذراندن دوره‌های آموزشی و پژوهشی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه مونستر آلمان هزینه بورسیه‌های دانشجویان منتخب را تامین می‌کند.  

 انتهای پیام//م.م

 

بورsیه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی روز یک شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور رشید جعفرپور قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد، اختتامیه مراسم ظهر امروز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مسعود میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش های دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این مراسم، ۱۲۰ نفر از دانشجویانی که آثار خود را در قالب گزارش، خبر، مصاحبه و ... به جشنواره تیتر ۱۳ ارسال کرده بود جوایزی کسب کردند، اما دانشجویان حاضر از بی توجهی وزرای علوم و بهداشت برای حضور در جمع دانشجویان این جشنواره انتقاداتی کردند و گفتند: ای کاش این ۲ بزرگوار اندکی ما را حمایت می کردند و با حضور خود قوت قلبی جهت ادامه مسیر و درخشش بیشتر در سال های آتی می شدند، اما هم اکنون حسرتی در وجود ما دانشجویان نهفته است که نمی دانیم چگونه آن را بیان کنیم.

برخی از دانشجویان وزارت علوم و وزارت بهداشت معتقد بودند که اگر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان دانشجویان حاضر در جشنواره نشریات دانشجویی حاضر می شدند، می توانستیم از نزدیک با آنها به گفت و گو و تعامل بپردازیم و انتقادات خود را وارد کنیم، اما ما همچنان برای ایران قوی تر و آباد تر تمام تلاش خود را بکار می گیریم و این موضوع باعث دلسردی ما نخواهد شد.

گفتنی است؛ وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی بیانیه خود را به جشنواره تیتر ۱۳ ارسال کردند و معاونت فرهنگی وزارت علوم و مدیر کل مطبوعات و رسانه های داخلی هر کدام به قرائت آنها پرداختند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند