Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:38:12 GMT

استفاده از فضای تبلیغاتی مترو برای بهینه سازی سوخت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۵۹۶۴

استفاده از فضای تبلیغاتی مترو برای بهینه سازی سوخت

به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نشست مشترک میان مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه و مدیران ارشد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای شناسایی ظرفیت فضای های تبلیغاتی مترو برای فرهنگ سازی در زمینه بیهنه سازی مصرف سوخت برگزار شد.
حسین طاهری در این نشست گفت: با توجه به فضاهای مناسب ایستگاه های مترو که روزانه پذیرای مسافران زیادی است در تلاش هستیم تا با همکاری شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گام موثری در راستای فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ساسان کاظمی نژاد مدیربخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت نیز گفت: طبق ماده 12قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور که با متروی تهران و هشت کلانشهر اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم از سوی وزارت نفت پیشنهاد و پس از تصویب در شورای اقتصاد، به شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت تکلیف شده است.
وی افزود: در این طرح 2 هزار دستگاه واگن جدید (هزار دستگاه در تهران و هزار دستگاه در کلانشهرها) اضافه خواهد شد.
کاظمی نژاد در خصوص جزئیات این طرح اظهار داشت: در ازای توسعه واگن های مترو، ما براساس میزان توسعه، کمک مالی خواهیم کرد؛ نحوه محاسبه ما براساس نفر سفر است هرچه قدر مترو در این کلانشهرها بتواند نفر سفرهای بیشتری را سرویس دهی کند، شورای عالی اقتصاد به ما اجازه داده که 9.8سنت دلار به ازای هر نفر سفر به متروی این شهرها پرداخت کنیم.
وی افزود: البته سقف عددی که می توانیم در مترو سرمایه گذاری کنیم 2.6 میلیارد دلار است که 425میلیارد دلار برای تهران و حدود 1.2میلیارد دلار برای سایر کلانشهرها که در بازه زمانی 10 ساله برای تهران و 15 ساله برای کلانشهرها پرداخت می شود.
کااظمی ادامه داد: در پایان این جلسه از مدیران از ایستگاه تئاترشهر واقع در خط 4 مترو نیز دیدن کردند تا از نزدیک با ظرفیت ایستگاه های مترو برای فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت آشنا شوند.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امور بین الملل حمل و نقل دلار مترو مسافران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟