Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:23:33 GMT

با شماره تلفن خودت مشترک دائمی رایتل باش

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۵۹۷۰

با شماره تلفن خودت مشترک دائمی رایتل باش

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی رایتل؛ تمامی مشترکین دائمی تلفن همراه کشور، می‌توانند در قالب طرح « از رایتل 20 بگیرین»، شماره همسان خط خود را با 75 درصد تخفیف از رایتل خریداری کنند و مشترک سیم‌کارت دائمی این اپراتور شوند.
 
در این طرح، هفت رقم از شماره تماس مشترک ثابت مانده و تنها پیش شماره تغییر خواهد کرد و فرد می‌تواند از مزایای سیم‌کارت دائمی رایتل با پیش شماره 0920 استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
متقاضیان خرید این سیم‌کارت از  75 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد؛ به این معنا که مشترک جدید فقط با پرداخت 30 هزار تومان می‌تواند سیم‌کارت دائمی رایتل، همسان شماره سیم‌کارت دائمی خود را داشته باشد و از مزایای شبکه رایتل، شامل پوشش سراسری، پایین‌ترین تعرفه خدمات در کشور و همچنین بسته های جذاب و متنوع، بهره‌مند شود. همچنین مشترک، با خرید و فعالسازی این سیم‌کارت از هدیه بسته آغازین رایگان شامل یک گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه با اعتبار استفاده 30 روز، برخوردار خواهد شد.
 
گفتنی است استفاده از مزایای این طرح، از 15 آبان امکان‌پذیر است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام و خرید سیم کارت / طرح شماره همسان و فروشگاه‌های رایتل نسبت به خرید اقدام کنند.
 
برای تکمیل فرآیند ثبت نام و خرید، یک پیامک حاوی کد رمز، از طرف رایتل برای شماره دائمی شخص ارسال خواهد شد و امکان ثبت نام طرح تنها با درج کد رمز دریافتی، امکانپذیر است.
 
شایان ذکر است، سقف اعتبار این نوع سیم‌کارت  ، 30 هزار تومان است. همچنین امکان ترابرد خروجی برای خریداران این محصول، با پرداخت تمامی کارکردها در زمان درخواست و پرداخت مبلغ 90 هزار تومان (بدون احتساب مالیات برارزش افزوده) ما به التفاوت قیمت سیم‌کارت طرح حاضر با قیمت مصوب 120 هزار تومان سیم کارت دائمی، وجود دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شماره تلفن مشترک دائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • توضیحات وزیر کار درباره افزایش بیمه کارگری
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟