Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@15:26:31 GMT

رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۶۴۲۱

‍‍‍‍‍‍

ایران اسلامی در شب وفات پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن(ع) سراسر ماتم و عزاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایران اسلامی در شب وفات رحمت للعالمین، خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص)، آنکه به گواهی قرآن در هدایت امت حریص بود و دلسوز، همچنین شهادت سبط نبی، کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ، سوگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایرانیان در هیئت ها و دسته های عزاداری امروز و فردا، با اقامه عزا، بر تداوم پیروی خود از اسلام ناب محمدی تاکید می کنند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رحلت پیامبر شهادت امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)