Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:52:34 GMT

خدمت متفاوت جوان آرایشگر به زائران امام رضا(ع) +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۶۸۶۵

خدمت متفاوت جوان آرایشگر به زائران امام رضا(ع) +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به روزهای پایانی ماه صفر که می‌رسیم، جاده‌های منتهی به مشهد حال و هوای دیگری می‌گیرند؛ حال و هوای عاشقی؛ خیل زواری که از هر سو به عزم زیارت هشتمین ستاره آسمان ولایت، پیاده دل به راه عاشقی سپرده‌اند و کوله‌بارشان شور و شیدایی و زمزمه هر لحظه‌شان، رضا رضاست، کم‌کم خود را به سرزمین توس می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله و همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع)، صدها هزار نفر از عاشقان و دلباختگان این امام همام عازم مشهدالرضا می‌شوند که بسیاری از آنان با پای پیاده و با هدف معرفت‌افزایی، به این سفر معنوی مبادرت می‌کنند.

در این ایام مردم با برپایی موکب در طول مسیر های منتهی به مشهد الرضا و خدمت رسانی به زوار امام رضا علیه السلام عشق و ارادت قلبی خودشان را به امام رئوف ابراز می کنند. در کلیپ زیر جوان آرایشگری را می بینید که در یکی از موکب های خدمت رسانی به زوار رضوی به روشی خاص و متفاوت به زائران امام رضا علیه السلام خدمت می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خدمتی متفاوت به زائرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیاده روی دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نام صدیقی از سخنرانان شب‌قدر دانشگاه امام‌صادق

 (۹:۵۱) ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ خبرآنلاين
(علیه‌السلام) حذف شد
نام «صدیقی» از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) حذف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، دانشگاه امام صادق روز گذشته با صدور اطلاعیه ای ویژه‌ برنامه احیای شب‌های قدر را اعلام کرده بود که در آن از کاظم صدیقی بعنوان یکی از سخنرانان مراسم شبهای قدر نام برده شده بود.

سحرگاه امروز اما کانال اطلاع رسانی این دانشگاه در پیام رسان بله از تغییر برنامه‌ها خبر داد.

در اطلاعیه جدید سید محمدصادق کاظمی جایگزین کاظم صدیقی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض پوزش به اطلاع می‌رساند دلیل تغییرات پیش‌آمده، وقوع تداخل در برنامه‌های آیت‌الله صدیقی بوده است. ایشان سخنران سنواتی و دائمی شب‌های بیست و سوم ماه مبارک رمضان دانشگاه بوده‌اند اما به جهت قرار گرفتن لیالی قدر در تعطیلات دانشگاه و احتمال عدم برگزاری مراسم، مشکلی در هماهنگی‌های نهایی رخ داد.

دیگر خبرها

  • حذف نام صدیقی از سخنرانان شب‌قدر دانشگاه امام‌صادق
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • حدیث امام حسن علیه السلام درمورد ماه مبارک رمضان
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروندکنار
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار
  • چرا به امام حسن(ع)، کریم اهل بیت گفته می‌شود؟