Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@11:52:23 GMT

قدردانی وزیر ورزش از عنایت ویژه مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۷۰۱۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: معافیت تمامی قهرمانان و مدال آوران المپیکی ، جهانی و بازی‌های آسیایی ، عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان ورزشکار و افتخار آفرین کشور است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی فر با تشکر از عنایات ویژه رهبرمعظم انقلاب نسبت به موضوعات و نتایج ورزش کشور گفت: در دیداری حضوری که بعد از بازیهای آسیایی خدمت معظم‌له داشتیم قهرمانان مدال آور بازی‌های آسیایی جاکارتا از محضر رهبر انقلاب درخواست کردن تمامی دارندگان مدال رویدادهای المپیکی و جهانی و بازیهای آسیایی نیز با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان افزود: بعد از این دیدار با هماهنگی که با سردار سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح داشتم فهرستی از قهرمانان و مدال آوران بازیهای المپیک ، جهانی و بازیهای آسیایی تهیه شده و در اختیار ستاد کل قرار گرفت. امروز به من اطلاع دادند این درخواست جامعه ورزش و جوانان مدال آور مورد موافقت فرمانده کل قوا قرار گرفته است و به این ترتیب تمامی مدال آوران رقابتهای المپیکی و جهانی و بازیهای آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف شدند.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر مجدد از توجه رهبر انقلاب به جوانان و خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان گفت : پیام های پر مهر و محبت معظم له بعد از افتخار افرینی جوانان ورزشکار و سربلند ایران همواره موجب دلگرمی قهرمانان بوده است.حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی و عنایتی که ایشان برای تلاش و کوشش زیاد ملی پوشان مقابل اسپانیا به رغم شکست داشتند و سپس پیام مسرت بخش ایشان برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای آسیایی همه و همه نشان از علاقه وافر رهبر انقلاب به جوانان کشور و افتخار افرینی انان در عرصه های بین المللی دارد و این مهم بار مسئولیت مسئولان و مدیران ورزش را دو چندان می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم