Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@23:26:32 GMT

ترابزون قرارداد ستاره‌اش را فسخ می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۷۱۷۷

به گزارش پارس نیوز، 

در جریان آخرین دیدار ترابزون اسپور مقابل بورسا اسپور کارامان مربی تیم بوراک یلماز ستاره ملی پوش ترکیه را تعویض کرد که وی در حین ترک زمین به شدت به این تعویض اعتراض کرد و واکنش‌های غیر حرفه ای این بازیکن با بازتاب‌های فراوانی در فوتبال ترکیه مواجه شد.

بعد از این اتفاق با جلسه‌ای که در باشگاه ترابزون برگزار شد، بوراک خواستار فسخ قرارداد شد اما باشگاه خواهان فسخ قرارداد در صورت پرداخت جریمه شد که این موضوع با واکنش مهاجم ملی پوش مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همبازی امیری و حسینی در ترابزون اسپور بازیکن تاثیرگذاری بود و گلزن‌ترین بازیکن باشگاه در فصل جاری به حساب می‌آید.

البته بعد از اتفاقات پیش آمد باشگاه ترابزون بوراک را 500 هزار لیره جریمه کرده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ملی پوش زمین ترکیه ترکیه زمین فوتبال ملی پوش پارس ترابزون پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو