Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@17:32:21 GMT

پیکر مرحوم «مریم قاضی» به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۷۴۰۷

به گزارش پارس نیوز، 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در حاشیه خاکسپاری این هنرمند بیان کرد: مرحوم قاضی که از فعالان حقوق زنان این شهرستان نیز بود در سن 55 سالگی و بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

قادر مرادی ادامه داد: این بانوی هنرمند در سال ١٣٤٢ در مهاباد و در خانواده سرشناس قاضی‌ها بە دنیا آمد و از سال ١٣٦٦ فعالیت ادبی خود در نوشتن داستان و نقد ادبی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون 2 اثر بە نام‌های ورود ممنوع است و زنده بەگور از این نویسنده منتشر شده و رمان منتشر نشده وی نیز زیر چاپ است.

خانواد‌ه قاضی نویسندگان، مترجمان و هنرمندان زیادی را تقدیم جامعه کردها کردە است کە می‌توان از مرحومان محمد قاضی مترجم نامی و احمد قاضی نویسنده و مترجم نام برد.

مرحوم قاضی در داستان نویسی و نقد ادبی از تبحر زیادی برخوردار بود و نقاشی را نیز به عنوان یکی از علاقمندی های شخصی در اوقات تنهایی خود، دنبال کرد.

این بانوی نویسنده و فعال فرهنگی و اجتماعی، بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان چهاردهم آبان سال جاری چشم از جهان فروبست.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی زنان سرطان خانواده رمان جامعه نقاشی جهان اداره فرهنگ و ارشاد جامعه خانواده زنان فرهنگی و اجتماعی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: برترین‌ها

tags # حامد بهداد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر