Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@09:00:02 GMT

مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۷۴۵۲

مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: عروس و دامادی که مراسم ازدواج خود را در مزرعه خانوادگی برگزار کرده بودند، ساعاتی پس از این مراسم کشته شدند.

حجم ویدیو: 5.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ویل بایلر و بالی آکرمن که دانشجویان دانشگاه ایالتی سام هوستون بودند، بعد از مراسم عروسی با هلیکوپتر پرواز کرده و از مزرعه خارج شدند و میهمان ها فریاد می کشیدند و به آنها دست تکان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمانان در صفحه فیس بوکش گفت که این هلیکوپتر حدود یک مایلی از مزرعه به یک تپه برخورد کرده بو و در این حادثه Incident دلخراش، این زوج و خلبان هلیکوپتر کشته شدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / مرگ وحشتناک 2 دختر دانشجو در بین قفسه های کتابخانه حمله مرگبار خرس به یک خانه روستایی در شمیرانات کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث ازدواج عکس عروسی خانوادگی عروس و داماد عکس فیلم مرد عجیب قتل زندگی ایران ویدیو ها تجاوز تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای فروردین‌ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا ۲۰ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند که فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است، ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است. خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند که اعضای خانواده‌شان فقدانی را در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با تحقیقات میدانی مشخص شد که فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه‌ای اقلام خوراکی تهیه کرده است و به این ترتیب در ابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد. 

ولی‌پور گودرزی بیان کرد: پس از مراقبت‌های نامحسوس و شبانه روزی، بعد از هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت که حدودا ۳ سال با فقدانی آشنا بوده است و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی، موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته است، اما به دلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز، با مخالفت‌های شدید خانواده فقدانی روبه‌روشده و به گفته خودش، چاره‌ای جز فراری دادن او نداشته است. متهم همچنین اعتراف کرد که با طرح و نقشه قبلی، فقدانی را از منزل خارج کرده و با خود به منزلش در مرکز شهر تهران برده است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی، نامبرده تحویل خانواده خود داده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه
  • مهر 1402؛ توفان هفتم اکتبر و قتل فجیع کارگردان
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش