Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:17:33 GMT

بارش برف در گردنه آوج به 10 سانتي متر رسيد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۷۹۰۲

بارش برف در گردنه آوج به 10 سانتي متر رسيد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين گفت: ارتفاع بارش برف که از عصر امروز /سه شنبه/ در آوج آغاز شده به 10 سانتي متر رسيده است.

جواد حق لطفي شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همزمان با آغاز بارش برف نيروهاي راهدار منطقه به همراه 8 دستگاه از ماشين آلات سنگين راهداري عمليات برفروبي و نمک پاشي را در سطح گردنه آوج آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به تردد عادي خودروها در اين گردنه، تاکيد کرد: با توجه به استقرار سامانه بارشي و ادامه فعاليت آن در ساعات آينده، به رانندگاني که قصد عبور از اين منطقه را دارند توصيه مي شود تا با احتياط کامل رانندگي کرده و از هرگونه سبقت و سرعت غيرمجاز خودداري کنند.
اين مسئول در ادامه از مسافران خواست تا در صورت سفر و عبور از گردنه هاي استان با همراه داشتن زنجير چرخ، لباس هاي گرم و آذوقه، قبل از سفر نسبت به سالم بودن وسيله نقليه خود اطمينان داشته و با پليس و نيروهاي راهدار مستقر در طول جاده هاي استان همکاري کنند.
حق لطفي اضافه کرد: تمامي امکانات مورد نياز براي هرگونه حادثه احتمالي در سطح جاده ها و گردنه هاي استان توسط اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي فراهم شده و نيروهاي راهدار شبانه روز در خدمت مسافران و رانندگان خواهند بود.
8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳