Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرحیم خطیب درباره این که کمیته داوران در هفته دوازدهم لیگ برتر به سعید رحیمی مقدم به داور دیدار سپیدرود و پارس جنوبی قضاوت نداده، بیان کرد: ما شنیده بودیم که این داور را محروم کرده اند و الان هم با ندادن قضاوت در هفته دوازدهم به او مشخص شد که خبر صحت دارد

سرپرست پارس جنوبی جم ادمه داد: با این حال ما محرومیت داور را نمی‌خواهیم، اینکه داور دو یا چند جلسه محروم شود، چه دردی از ما دوا می‌کند؟ آیا امتیازاتی که از دست داده ایم با محرومیت داوران برمی گردد؟

وی ادامه داد: ما از کمیته داوران عاجزانه تقاضا می‌کنیم تا فکری به حال قضاوت‌های لیگ کنند؛ اشتباهاتی که در بازی‌های گذشته ما انجام شده، امتیازات زیادی را از پارس جنوبی گرفته و امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که این اشتباهات به حداقل برسد و دیگر ضرر نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب تصریح کرد:ما چیزی جز برقراری عدالت نمی‌خواهیم. فقط می‌خواهیم حق هیچ تیمی خورده نشود و تیم‌ها بر اساس شایستگی و تلاش و هزینه شان امتیاز بگیرند.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم درباره شرایط پارس جنوبی جم افزود: ما تمرینات خود را در جم دنبال می‌کنیم و آماده بازی با پیکان می‌شویم. تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در این مسابقه خانگی به بردبرسیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره رایگان شدن تماشای دیدار با پیکان عنوان کرد: از مسئولان باشگاه و منطقه ویژه تشکر می‌کنیم که رای به رایگان شدن مسابقه دادند. از همه هواداران می‌خواهم جمعه به ورزشگاه بیایند و با پر کردن ورزشگاه تختی جم به حمایت از تیم بپردازند و مقدمات یک برد دلچسب فراهم شود.

انتهای پیام/م

محرومیت داور را نمی‌خواهیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید