Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا از دمکرات ها به دلیل سفر اخیر «لوئیس فراخان» رهبر جنبش «امت اسلام» ایالات متحده به ایران انتقاد کرد.

فراخان که منتقد سیاست های دولت آمریکا و از دمکرات های این کشور است، روز یکشنبه هفته جاری در جریان سفر به ایران، از سیاست های دولت امریکا انتقاد کرد و همچنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر داد ؛ پسر ارشد ترامپ Trump در واکنش به این اقدام، با انتشار توییتی، دمکرات ها را مورد نکوهش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
«اشمولی بوتیچ» خاخام آمریکایی نیز به سفر فراخان به ایران واکنش نشان داد و از دمکرات های آمریکا خواست اقدام وی را محکوم کنند. 
این خاخام در توییتی نوشت: چه کسی شنیده است یک آمریکایی به کشوری خارجی سفر کند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد؟ بیل کلینتون که به تازگی با وی (فراخان) دیده شد، باراک اوباما که با او عکس گرفت و «کوری بوکر» (سناتور دمکرات آمریکا) کجایند که وی را محکوم کنند. 
فراخان در جریان سفر خود به ایران، در نشستی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آمریکا هرگز کشوری دمکرات نبوده است. 
وی در جلسه دیدار با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به دولت آمریکا هشدار می دهم که تحریم ایران، اشتباهی بزرگ است. 
فراخان پیشتر در ماه جاری یهودیان را به موریانه تشبیه کرد و «چلسی کلینتون» دختر کلینتون ها موضع یهودستیزانه فراخان را خطرناک برشمرد.
رهبر امت اسلام آمریکا در سال 2016 گفته بود که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شود، کشور را به اعماق جهنم فرو می برد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم عکس دردناک اجساد جزغاله 11 گاو /درتالش رخ داد چگونه خبر دروغ نجات یک نوزاد از سقوط هواپیمای اندونزی منتشر شد؟ + عکس شعر سرباز شهید ناجا برای امام خامنه‌ای + فیلم عکس / مرگ وحشتناک 2 دختر دانشجو در بین قفسه های کتابخانه حمله مرگبار خرس به یک خانه روستایی در شمیرانات کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر ترامپ Trump سفر ایران اسلام سفر انتقاد رهبر عکس فیلم عجیب مرد قتل ایران زندگی ویدیو ها تجاوز تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.

براساس گزارش دیلی تلگراف، رئیس جمهور سابق آمریکا تا زمان انتخابات طرح خود درباره اوکراین را علنی نخواهد کرد.

پیشتر ترامپ در پایان ماه آوریل در مصاحبه‌ای با تایم گفته بود که در صورت انتخاب شدن به اوکراین کمکی نخواهد کرد مگر اینکه اروپا وارد عمل شود. «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، درباره کمک آمریکا به اوکراین در صورت بازگشت به کاخ سفید گفته بود: «در بازگشت به کاخ سفید به کی‌یف کمک خواهم کرد اما به این شرط که اتحادیه اروپا نیز باید هزینه را پرداخت کند.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اروپا نیز باید سهم خود را در کمک به اوکراین بپردازد.

ادعای ترامپ در حالی صورت گرفته است که گفتگوی هیأت‌های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از روز سه شنبه گذشته بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت‌های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این در حالی است که وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده‌اند.

کد خبر 6096075

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین