Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:21:16 GMT

آزادی ۷ زندانی ایرانی در ارمنستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۸۳۸۰

آزادی ۷ زندانی ایرانی در ارمنستان

خبرگزاری ایسنا: در راستای دیپلماسی فعال صورت گرفته از جانب سفارت کشورمان در ایروان و انجام مذاکرات و ملاقات‌های متعدد با مقام‌های پلیسی، امنیتی و قضایی ارمنستان به منظور آزادی و یا انتقال محکومان ایرانی در زندان‌های این کشور و در پی اعلام عفو عمومی از سوی دولت جمهوری ارمنستان، همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد هفت تن از زندانیان ایرانی در ارمنستان از جانب دولت این کشور مشمول عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در راستای حسن تفاهم و روابط دوستانه بین دو کشور صورت گرفته و وضعیت سایر زندانیان ایرانی نیز در چارچوب لایحه عفو عمومی دولت ارمنستان و موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور در دست بررسی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آزادی زندانی ایرانی ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • هدیه متفاوت به معلم
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل