Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع رئال مادرید در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد. 

طرفداری - رئال مادرید در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فردا میهمان ویکتوریا پلژن خواهد بود. ناچو هرناندز در کنفرانس قبل از بازی گفت:

در تمام طول فصل به نام هایی در نقل و انتقالات اشاره می شود. اگر قرار است کسی وارد تیم شود، من امیدوارم او ماریو هرموسو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناچو در مورد وینیسیوس گفت:

او کم کم نشان می دهد می تواند در رئال مادرید بازی کند. باید آرام باشیم و روی او فشار نیاوریم و با کمک همه، او می تواند به یک بازیکن بزرگ برای ما تبدیل شود. 

تعویض مربی و فرم کنونی رئال مادرید؟

ما کم کم در حال بازیابی اعتماد به نفسمان هستیم. وقتی این تیم پیروز نمی شود، شرایط آسان نیست. بازی چهارشنبه برای ما خیلی مهم است. تعویض مربی هیچوقت آسان نیست اما سولاری یکی از ماست و در مسیر خوبی کارش را آغاز کرده است. در حال حاضر او مربی ماست و ما تمام توانمان را می گذاریم. از نظر من لوپتگی لوپتگی مربی بزرگی است و قطعا یکی از بهترین مربیان من بوده است و مطمئنم هر جا برود، خوب کار خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)