Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:24:03 GMT

مرگ مرموز یک زن و مرد و یک کودک در مرودشت + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۸۳۹۹

رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ خاموش سه تن در استان فارس خبر داد.

مجتبی خالدی با بیان این که حوالی ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) یک موردحادثه Incident گازگرفتگی به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اعلام شد، گفت: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به فاصله ۱۲ دقیقه به محل حادثه اعزام شد.
وی در ادامه با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس در محل واقع در خیابان ابوذر جنوبی در شهرستان مرودشت، اظهار کرد: عوامل اورژانس بعد از حضور در محل و بررسی علائم حیاتی افراد حاضر در محل، مرگ سه تن به علت استنشاق گاز سمی مونو اکسید کربن را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یک مرد و خانم ٣٠ ساله و پسری ١٠ساله جانباختگان این حادثه بودند. علت قطعی مرگ و وقوع حادثه از سوی عوامل پزشکی قانونی و کارشناسان ایمنی بررسی و اعلام خواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم عکس دردناک اجساد جزغاله 11 گاو /درتالش رخ داد چگونه خبر دروغ نجات یک نوزاد از سقوط هواپیمای اندونزی منتشر شد؟ + عکس شعر سرباز شهید ناجا برای امام خامنه‌ای + فیلم عکس / مرگ وحشتناک 2 دختر دانشجو در بین قفسه های کتابخانه حمله مرگبار خرس به یک خانه روستایی در شمیرانات کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident پزشکی اخبار حوادث استان فارس فارس اورژانس کشور از مرگ ایمنی عکس فیلم مرد عجیب قتل ایران زندگی ویدیو ها تجاوز اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله با اشاره به استمرار تحقیقات در خصوص پرونده گم شدن "یسنا دیدار"گفت: ۴ نفر در ارتباط با مفقودی دخترک کلاله‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل اصلی ربایش "یسنا دیدار " (کودک کلاله ای) شناسایی و دستگیر شده اند.
وی گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی افزود: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
گفتنی است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند