Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ژاردیم نیز به نیمکت رئال مادرید لینک شده است.

به گزارش وبسایت نود، ESPN به نقل از یک منبع نزدیک به ژاردیم، مدعی شده است سرمربی سابق موناکو، یکی دیگر از گزینه های جدی باشگاه رئال مادرید برای جانشینی لوپتگی به حساب می آید.

ژاردیم که 44 سال دارد، با موناکو در سال 2017 قهرمان لیگ فرانسه شد و همینطور توانست این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد، ولی بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، چند هفته قبل جایگاهش را از دست داد و تیری آنری جانشین او روی نیمکت موناکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه فعلاً سولاری روی نیمکت رئال مادرید می نشیند، ولی او به عنوان مربی موقت معرفی شده و طبق قوانین فوتبال اسپانیا، او پس از وقفه بازی های ملی در ماه نوامبر، دیگر نمی تواند به عنوان مربی موقت روی نیمکت رئال مادرید باشد، بنابراین یا پرز باید او را مربی تیم تا پایان فصل معرفی کند یا این که فردی دیگری را به عنوان سرمربی اصلی تیم معرفی کند.

پیش تر، گزینه هایی همچون کونته، مارتینز و لادروپ نیز به رئال مادرید لینک شده بودند.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی نقل و انتقالات خارجی موناکو سانتیاگو سولاری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال