Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نیکومرام، در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی، اظهار داشت: ‌این کنگره به زبان انگلیسی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور ۲۲ تا ۲۳ ‌آبان ۹۷ برگزار می‌شود و برای فوق تخصص های جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازآموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متعاقب این کنگره نیز کنگره داخلی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ۲۴ تا ۲۵ ‌آبان ۹۷ برگزار خواهد شد که محور آن بادی‌کانتورینگ است.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه اگر جراح بینی حاذق نباشد ممکن است مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز کند، گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحی بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد. البته هر عمل جراحی ممکن است عوارضی ‌داشته باشد که قبل از عمل باید تمام مخاطرات آن به بیمار اعلام شود.

نیکومرام گفت: مردم به تبلیغات اغواکننده در مورد جراحی‌های مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند، تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسین های اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام می‌گیرد که لازم است بیماران مشخصات جراح مورد نظر را از طریق سایت نظام‌پزشکی، انجمن جراحان ‌پلاستیک و انجمن جراحان گوش و حلق و بینی چک کنند.

وی افزود: نکته دیگر این است که مطمئن باشند عمل جراحی در کلینیک جراحی محدود و بیمارستان‌های معتبر انجام می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تبلیغات جراحی زیبایی فضای مجازی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم