Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@07:44:31 GMT

ارتباط زانو درد و کمر درد با کف پا!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۹۵۷۳

ارتباط زانو درد و کمر درد با کف پا!

رکنا: برای مثال کسی که انحراف ستون فقرات دارد یا لگنش کج است یا کوتاهی یک اندام دارد، به‌طور طبیعی موقعی که می‌ایستد و راه می‌رود به یکی از اندام‌هایش فشار بیشتری وارد می‌کند یعنی توزیع فشار در کف هر دو پا مساوی نیست.

آن زمان که زانو یا کمرمان درد می کند فقط از خدا می خواهیم که دردش را کاهش دهد یا اینکه از بین ببرد و یا اینکه به دکتر مراجعه می کنیم؛ نظریه ای که در خصوص پا و کمر و زانو وجود دارد این است که زنجیره ای از اندام های حرکتی به هم متصل هستند؛ به این معنا که تمامی اندام ها از ناحیه کمر تا کف پا همانند زنجیره به هم وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس بروز مشکل در یکی از این قسمت‌ها می‌تواند باعث ایجاد مشکلات در قسمت‌های دیگر شود. برای مثال کسی که در توزیع فشار در ناحیه کف پا مشکل دارد و مچ یا کف پایش را کج قرار می‌دهد ممکن است موقع حرکت و فعالیت دچار اختلال در قسمت‌های دیگر مثل زانو و کمر شود.



البته عکس این موضوع هم صدق می‌کند. برای مثال کسی که انحراف ستون فقرات دارد یا لگنش کج است یا کوتاهی یک اندام دارد، به‌طور طبیعی موقعی که می‌ایستد و راه می‌رود به یکی از اندام‌هایش فشار بیشتری وارد می‌کند یعنی توزیع فشار در کف هر دو پا مساوی نیست.
در این حالت هم فرد ممکن است دچار درد یا ناراحتی در یکی از مچ‌ها یا کف پا شود. همچنین کسی که انحراف زانو دارد، یعنی زانوی پرانتزی یا ضربدری دارد، معمولا همزمان با آن، در توزیع فشار در کف پا هم مشکل دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم عکس دردناک اجساد جزغاله 11 گاو /درتالش رخ داد چگونه خبر دروغ نجات یک نوزاد از سقوط هواپیمای اندونزی منتشر شد؟ + عکس شعر سرباز شهید ناجا برای امام خامنه‌ای + فیلم عکس / مرگ وحشتناک 2 دختر دانشجو در بین قفسه های کتابخانه حمله مرگبار خرس به یک خانه روستایی در شمیرانات کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه طبیعی عکس کاهش زنجیره ای کمر درد عکس فیلم مرد قتل عجیب ایران زندگی تجاوز ویدیو ها دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن

به گزارش قدس آنلاین، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «االصمع» در واقع در استان «صعده» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش شبکه المسیره یمن، در این حمله چند منطقه هدف قرار گرفته شدند.

منابع رسانه‌ای به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرده‌اند.

ارتش یمن طی روزهای گذشته و در پاسخ به حملات به یمن حملات خود علیه ناوها و کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی را در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تشدید کرده است.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قراردادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تأکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه