Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:35:01 GMT

قاتل خاموش جان سه نفر را در مرودشت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۹۷۰۶

سه تن از شهروندان مرودشت فارس در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اورژانس فارس شامگاه سه شنبه اعلام کرد: این حادثه ساعت 19:44 عصر سه شنبه در خیابان ابوذر شهر مرودشت روی داد.

بر اساس این گزارش، در این حادثه مرد و زن 30 ساله و یک پسربچه 10 ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات دیگری درباره این حادثه منتشر نشده است.

سازمان پزشکی قانونی پیش از این در اطلاعیه ای تاکید کرده است: با سرد شدن هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز در منازل، ادارات و اماکن تجاری، پزشکی مرگ های ناشی از گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن افزایش می یابد و از این رو مردم باید هنگام راه اندازی بخاری از افراد کارشناس کمک بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شیراز مرودشت قاتل خاموش گاز گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس