Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حق نوار مرزی و افزایش 25 درصدی حقوق برای فرهنگیان این شهرستان ها هم اعمال می شود.

رسول خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت پیش از این با برقراری حق نوار مرزی در احکام کارکنان دولت در پیرانشهر و سردشت موافقت کرده و این افزایش حقوق در برخی ادارات دیگر اعمال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعمال افزایش حقوق در احکام فرهنگیان این شهرستان ها به یک مطالبه تبدیل شده بود و این مطالبه در نهایت با مساعدت مسوولان به نتیجه رسید.
مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت: از صبح روز گذشته صدور احکام فرهنگیان پیرانشهر آغاز شد که بر اساس آن حقوق دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 25 درصد و مدرک کارشناسی 20 درصد افزایش می یابد.
ابراهیم مرادی، تاریخ اجرای این احکام را 11 شهریور سال جاری اعلام کرد.
به گزارش ایرنا مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در دوران هشت سال دفاع مقدس آماج حمله های رژیم بعثی قرار داشتند به طوری که در بمباران شیمیایی سردشت و بمباران هوایی 17 اسفند 1363 پیرانشهر صدها هموطن ساکن در این شهرستان ها شهید یا زخمی شدند.
3072/9915

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي احكام فرهنگيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد