Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشمس مومنی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به انتخاب شهردار کلانشهر رشت با وقفه ای به نسبت طولانی گفت: انتخاب شهردار، مهمترین وظیفه مهم شورای اسلامی شهر است که بایستی انتخاب شایسته با رعایت معیارهای توانمندی و تخصص، پاکدستی و تعهد انجام پذیرد و انتخاب کنندگان مسئولیت تصمیم خود را بر اساس اختیاراتشان بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انتخاب شهردار روند قانونی دارد و اینکه در این میان، عده ای با تسری مسئولیت انتخاب خود بخواهند برخی شائبه ها و نگرانی های مطرح در جامعه را با دیگر مراجع تسهیم کنند و بعد از عدم توفیق به مطالب نامربوط بپردازند، تاسف برانگیز است.
فرماندار رشت خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی برخی اعضای شورا به جای پاسخگویی به افکار عمومی و دغدغه ها و مطالبات شهروندان، با دخالت در مواردی که در حیطه اختیار و مسئولیتشان نیست، نگاه های نگران را از طریق مصاحبه و ورود در حوزه های دیگر به سوی دیگر معطوف کنند و به حاشیه سازی بپردازند، نگرانی های عمومی را کاهش نخواهد داد.
مومنی زاده تصریح کرد: به یقین مسئولان استان، هیچ دخالتی در انتخاب شهردار رشت نداشته و به تبعیت از قانون، اصلا بنایی هم برای دخالت در این امر ندارند و طرح فرضاً بحث یک باشگاه محبوب که یک فرد با ادعای مالکیت و تقبل هزینه در اختیار خود گرفته، صرفنظر از مباحث مطروحه و پرونده مفتوح در همین خصوص، به ذات رسالت شورا مربوط نیست و طرح آن برای هدایت افکار عمومی به سمت دیگر نیز، پسندیده نیست و دستگاه تخصصی مرتبط با آن موضوع، در این باره اظهارنظر خواهد کرد.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت، 14 آبان ماه جاری پس از بیش از سه ماه از استعفای مسعود نصرتی قزوینی نژاد شصت و پنجمین شهردار رشت، حامد عبداللهی را به عنوان شصت و ششمین شهردار این کلانشهر انتخاب کردند.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جامعه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قانون انتخاب راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران