Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ایران روز اول از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه خود را بدون مشاهده تأثیر آن بر بازار‌های مالی و تجاری پشت سر گذاشت و اوضاع عمومی در این کشور معمولی و آرام بود.

خبرنگار این شبکه لبنانی در تهران، در گزارشی گفت: اکنون در قلب تهران در خیابان فردوسی هستیم، خیابانی که مرکز صرافی‌ها در پایتخت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اینجا آمده‌ایم تا نگاهی به نرخ پول رایج ایران در مقابل سایر ارز‌ها پس از اجرایی شدن دور دوم تحریم‌های آمریکا داشته باشیم. آرامش و ثبات بازار‌های مالی آشکار است و نرخ دلار در مقابل ریال ایرانی افزایش نیافت، بلکه بر خلاف انتظار و هر چند به صورت اندک شاهد کاهش آن بودیم. اینجا در خیابان فردوسی اوضاع عادی است و ما شاهد ازدحام جمعیت در مقابل صرافی‌ها برای خرید دلار و نگرانی از افت شدید قیمت ریال نیستیم. یکی از شهروندان تهرانی در این خصوص می‌گوید: معتقدم با روندی که دولت در زمینه بازار ارز در پیش گرفته است اوضاع بهتر و مشکلات اقتصادی حل خواهد شد. از مرکز تهران به سمت جنوب این شهر به راه افتادیم تا از فعالیت بازار‌های مالی و تجاری اطلاعات بیشتری کسب کنیم. 

خبرنگار المیادین در حالی که در بازار بزرگ تهران سخن می‌گفت: افزود: اینجا بازار تهران یا بازار بزرگ است و قلب تپنده اقتصادی ایران به شمار می‌رود. جنب و جوش شهروندان تهرانی در این بازار طبق روال معمول است و حداقل تا کنون هیچ نشانه‌ای از تحریم‌های آمریکا به چشم نمی‌آید. بازار تهران در چندین مرحله تاریخی نقش مهمی در عرصه سیاسی ایفا کرده است، ما به یاد داریم این بازار در سال ۱۸۹۰ میلادی در اعتراض به احتکار تنباکو توسط انگلیس قیام کرد و در سال‌های بعد نیز در حمایت از انقلاب اسلامی علیه نظام شاهنشاهی پیشتاز بود و تاریخ این بازار سرشار از مقابله با دو استعمار انگلیس و آمریکاست. اکنون نیز در دوران جمهوری اسلامی در حال تجربه‌ای جدید و مقابله با تحریم‌های آمریکا است و سؤال این است که آیا در این زمینه پیروز خواهد شد؟

ساجد طباطبائی کارشناس اقتصادی در ایران در این خصوص گفت: ایران پیشتر تحریم‌های ترامپ را علیه خود تجربه کرده و توانسته است آن‌ها را دور بزند. این تحریم‌ها محکوم به شکست است چرا که به صورت یکجانبه وضع شده است و شرکای واشنگتن تمایلی به اجرای آن‌ها ندارند و این تحریم‌ها به شکل اساسی مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته اند.

خبرنگار المیادین در پایان گفت: شکست در روند به صفر رساندن صادرت نفت ایران قطعی به نظر می‌رسد و به اعتقاد ایرانی‌ها، شکست در محقق ساختن اهداف تحریم‌ها نیز قطعی است. از سوی دیگر ایران بر آمادگی خود برای استفاده قدرتمندانه از همه گزینه‌ها به منظور مقابله با تحریم‌ها تأکید و همیشه اعلام می‌کند اگر آمریکا از خطوط قرمز عبور کند با آن مقابله خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید: گریه گوینده خبر از جنایت هولناک آل سعود در صنعا + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   بازتاب تحریم‌های آمریکا علیه ایران در رسانه‌های خارجی + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر

پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت حوالی خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، پلیس راهور قائم شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی، به منظور روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور، تمهیدات و محدودیت ها‌ی ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برقرار می‌شود.

این اطلاعیه درباره محدودیت‌های ترافیکی مورد نظر آورده است:

خیابان کارگر حد فاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله به‌صورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می‌شود.

خیابان شریعتی حد فاصل چراغ قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

 در خیابان خزر 6 محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبه‌روی نساجی شماره یک به سمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

شهروندان برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

پلیس راهور قائم شهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی امروز با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است، از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر حدود 90 سال قبل به عنوان بخشی از مراتع این شهر به شمار می‌رفت تا اینکه شهریور سال 1320 در پی اشغال شمال ایران توسط قوای اتحاد جماهیر شوروی پادگان نظامی احداث شد و به مرور زمان روس‌ها برای ایجاد شور و نشاط و تقویت قوای بدنی سربازان خود زمین فوتبال درگوشه‌ای از پادگان را ایجاد کردند.

بعد از خروج قوای شوروی از قائم شهر این مکان با حفظ کاربری ورزشی فعالیت خود را ادامه داد و با تلاش مرحوم عباس اسفندیاری که بعد‌ها به عنوان پدر ورزش قائمشهر نامیده شد، گسترش یافت. 

این زمین ورزشی تا قبل از انقلاب نام خاصی نداشت، پس از انقلاب مدتی به "افتخاری" معروف بود و بعد از شهادت "محمدرضا وطنی" این زمین ورزشی که به یک استادیوم مبدل شده بود به نام این شهید ورزشکار مزین شد.

بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت