Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: صبح امروز جلسه دادگاه مامور قلابی دولت، در شعبه 2 دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

فرد متهم به جعل عنوان «مامور دولت»، با قرار گرفتن در جایگاه گفت: من مدتی با خودرو شخصی ام در مرکز آموزش قوه قضائیه کار کردم که بعد از مدتی بیکار شدم و در آژانس مشغول به کار شدم و من جعل عنوان نکردم.

در روز دستگیری همسر سابقم برای دیدن دخترمان به منزلم آمده بود که ناگهان گفت دایی هایش آمده اند تا مرا بزنند و من اقدام به فرار Escape از پنجره کردم که دو پایم شکست و من نمیدانستم ماموران پلیس Police برای دستگیری ام آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی از مامور قلابی پرسید، شما مدعی هستید که نمی دانستید که ماموران آمده اند ولی بعد از اینکه ماموران را دیده اید با دوپای شکسته باز هم اقدام به فرار کرده اید! چه پاسخی دارید؟

مامور قلابی گفت: از اسلحه ماموران ترسیدم برای همین دوباره فرار کردم!

قاضی پرسید شما چگونه مدعی هستید که غصب عنوان مامور دولت نکرده اید در حالی که یک سابقه محکومیت با همین عنوان مجرمانه دارید؟

مامور قلابی گفت: من قصد فرار از طرح ترافیک داشتم برای همین به مامورین گفتم که همکار شما هستم.

در ادامه دادگاه این مامور قلابی در خصوص بی سیم و گاز اشک آورهای مکشوفه از منزلش گفت: به جز گاز اشک آوری که از خودرو ام کشف شده و متعلق به من است، بی سیم و گاز اشک آور دیگر را همسر سابقم برای پرونده سازی علیه من در روز دستگیری به منزلم آورده است!

پس از اظهارات این مامور قلابی، قاضی Judge ختم جلسه رسیدگی به پرونده را جهت صدور رای صادر کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد منحرف چه بلایی سر دختر 8 ماهه آورد! / مادر چه نقشی داشت؟!+عکس عکس های قبل و بعد روستایی که علی دایی در سرپل ذهاب می سازد!+ جزییات فیلمبرداری مخفی از حریم زن و مرد مستاجر در خانه مبله! بی آبرو شدن فرزانه در اتاق پرو تا دستگیری در خانه مجردی! + جزییات راهکاری برای آرام کردن دهان بعد از خوردن فلفل تند حمله خونین پلنگ گرسنه در شهرستان بشاگرد زندگی دردناک دختر ۶ ساله ایرانی در گاوداری متروکه! + عکس عکسی جنجالی از جابجا کردن دانش آموز اهوازی توسط پدربزرگش در شهر پر از آب بی حیایی معلم با دانش آموز دختر در سوریه ! 11 ماه زندان برای دو پلیس خطاکار + فیلم انار را بپزید معجزه می شود! + نحوه پختن این راننده اتوبوس را با بازی رایانه‌ای اشتباه گرفت + فیلم تجاوز به فرزانه در اتاق پرو ! + جزییات مرگ فجیع عروس و داماد در شب جشن+عکس و فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فرار Escape پلیس Police قاضی Judge اخبار حوادث دولت دادگاه دادگاه کیفری شکست مامور قلابی عکس فیلم مرد عجیب قتل تجاوز ویدیو ها اندونزی درگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟