Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدوپنجاه‌وهشتمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «پیروز چالش چهل ساله» منتشر شد. ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ سیاسی حوزه امام و رهبری نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،  صدوپنجاه‌وهشتمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «پیروز چالش چهل ساله» منتشر شد.

خط حزب‌الله 157|چرا آمریکایی‌ها با ایران بدند؟

 

رهبر انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت سالروز 13 آبان، به چالشی که از ابتدای پیروزی انقلاب، بین ایران و آمریکا شکل گرفته است و تا به امروز ادامه دارد، اشاره کرده و فرمودند: «یک حقیقت مهمّی در اینجا وجود دارد که گاهی از چشم بعضی‌ها پنهان می‌ماند، از کثرت وضوح مخفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن حقیقت یک حقیقت درخشانی است و آن، این است که در این چالشِ چهل‌ساله، طرفی که مغلوب شده آمریکا است، طرفی که پیروز شده جمهوری اسلامی است.» به‌همین مناسبت، نظر به اهمیت این موضوع خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این هفته‌ی خود، جایگاه دو کشور ایران و آمریکا در دنیای امروز را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین سخن هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «لازم برای آینده کشور» به سه سفارش مهمی که رهبر انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان، خطاب به جوان‌ها، مطرح کردند، پرداخته است.

دیگر عناوین این شماره که خواندن این بخش‌ها نیز توصیه می‌شود بدین شرح است: چرا با وجودی که آمریکایی‌ها اصرار بر مذاکره با ایران دارند، جمهوری اسلامی مخالف آن است؟ (پرسش و پاسخ)، مسلمان‌های مقاوم و مستحکمی که پیامبر تربیت کرد (انسان 250 ساله)، اداره‌کنندگان کاخ سفید باید بدانند که دنیا عوض شده است (امام)، اِذا فسد الخیّاط، فَسَدَ القَبا! (خاطرات رهبری)، دشمنی با آمریکا را فراموش نکنید (حزب‌الله این است)، اگر به خانه‌داری به چشم حقارت نگاه کنیم، می‌شود گناه (خانواده)، سعی کنید رابطه‌تان را با قرآن قطع نکنید (درس اخلاق)، بدون آزاداندیشی، رشد اجتماعی امکان ندارد (روش تحلیل)، از مرز بین دنیا و آخرت همه عبور می‌کنند اما... (شرح حدیث)، دو ویژگی مهم سمنانی‌ها (عکس‌نوشت)

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله نیز شماره 158 این هفته‌نامه به روح بلند شهدای اخیر یمن، مخصوصا کودک «أمل حسین» تقدیم می‌شود.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجامراجعه کنید.

برای دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) اینجا و  دریافت نسخه‌ی چاپ (A3) اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,1127/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

جمعی از کارگران سراسر کشور بمناسبت هفته کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی