Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامعلی اکبرآبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج هفته از رقابت های دور رفت هندبال کشور برگزار شده و تیم هندبال اراک در این رقابت ها به دلیل نداشتن حمایت کننده مالی و نبود قرارداد برای بازیکنان شرکت نکرده و امتیاز های پنج بازی را واگذار کرده است.
وی بیان کرد: با تلاش های زیاد از سوی مسئولان مختلف از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی کلانشهر ایرالکو اعلام حمایت از تیم هندبال اراک را کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات هندبال استان مرکزی ادامه داد: برابر قانون هر تیمی که در 2 بازی رقابت های لیگ برتر شرکت نکند کنار گذاشته می شود و در شرایط فعلی امکان ادامه رقابت ها نیست مگر اینکه فدارسیون تصمیم به برگشت این تیم بگیرد.
اکبرآبادی اظهار داشت: پس از اعلام حمایت ایرالکو از تیم هندبال اراک رایزنی ها با فدراسیون هندبال برای برگشت تیم هندبال آغاز شده و نتیجه آن هفته آینده اعلام می شود.
وی گفت: در صورت موافقت فدراسیون هندبال، هنوز مشکلات زیادی سر راه است زیرا انگیزه بازیکنان کاهش یافته و امتیاز پنج بازی را از دست داده اند و در این مدت تمرینی نیز انجام نداده اند.
رئیس هیات هندبال استان مرکزی اضافه کرد: تلاش برای پیدا کردن حمایت کننده مالی برای تیم هندبال اراک از قبل از سال جاری آغاز شد و تاکنون نتیجه بخش نبود اما اعلام حمایت ایرالکو از این تیم جای تقدیر دارد.
بیش از 700 ورزشکار استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته هندبال فعالیت دارند.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان مرکزی بازی رقابت های لیگ برتر لیگ برتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، آلومینیوم با دو گل از ذوب آهن اصفهان شکست خورد. 

در این دیدار که در اصفهان برگزار شد تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه گلی را در بر نداشت تا اینکه در وقت‌های تلف شده این تیم میزبان بود که با ضربه فردین یوسفی به گل رسید و ۵ دقیقه بعد در غفلت مدافعان آلومینیوم، محمد جواد محمدی دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

بدین ترتیب نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با همان ۳۰ امتیاز قبلی در خانه دهم جدول رده‌بندی باقی ماند و ذوب آهن ِ۳۳ امتیازی با یک جهش سه پله‌ای خود را تا خانه هفتم جدول بالا آورد.

آلومینیوم سازان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در اراک با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهند.

پیش از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شاگردان مجتبی حسینی جمعه ۷ اردیبهشت، در جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران هستند.

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • افتتاح لیگ برتر سبک تاکرا با حضور پریچهره
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال
  • تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!
  • پاس گل های برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 / فیلم