Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هشتم صفر سالروز رحلت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد بن عبدالله (ص) است که رسالتی بزرگ را از سوی خداوند متعال برای جهانیان به سرانجام رساند و رحلتش مسلمانان را در سوگی بزرگ قرارداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ماه صفر به‌روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. روز‌هایی که در جان آن‌ها، عزای پیامبر و اهل‌بیت (ع) جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸ صفر همچنین سالروز شهادت سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی (ع) نیز هست که در روز‌های طوفانی صدر اسلام همچون بازویی پرتوان در کنار پدر بزرگوارشان و نیز در دوران زمامداری کوتاه خود از کیان اسلام و مسلمین دفاع کرد، ولی نیرنگ منافقان و دشمنان اسلام که لباس دوستی دین و مسلمین را به‌دروغ بر تن کرده بودند، از کاسه زهرآگین دشمن خانگی بیرون آمد و دومین شهید امامت به جهان اسلام تقدیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است