Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:28:04 GMT

۵۳ کد معاملاتی جدید در بورس همدان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۱۳۸۱

۵۳ کد معاملاتی جدید در بورس همدان ایجاد شد

عباس صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی هفته جاری تعداد ۵۱ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۷۵ سهم به ارزش ۱۹۵ میلیارد و ۴۶۶ میلیون و ۹۷ هزار و ۷۱۶ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان عنوان کرد: ۵۲ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی اضافه کرد: این تعداد سهام متعلق به ۲۱۰ شرکت است و این هفته در بورس منطقه‌ای همدان ۵۳ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان شاخص کل قیمت در هفته جاری را معادل ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحد عنوان کرد.

صمدی یاداور شد: شاخص کل قیمت در هفته جاری نسبت به هفته گذشته یک هزار و ۷۳۳ واحد افزایش یافت.

کد خبر 4452443

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس همدان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مرز مهران مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز بارش باران سنندج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس