Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عباس عسکرزاده، مديرعامل بانک حکمت ايرانيان و هيئت همراه در تاريخ 97/8/01 جهت بازديد و هماهنگي هاي پيش از افتتاحيه نيروگاه خورشيدي آباده، طي سفري به استان فارس عزيمت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عسکرزاده مدير عامل بانک حکمت ايرانيانبا همراهي فرداد مدير عامل شرکت تأمين انرژي برق ايرانيان (تابان)، جهت بازديد از اين کارخانه و نيروگاه هاي درحال راه اندازي اين شرکت واقع در شهرستان آباده به شهر شيراز سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل بانک حکمت ايرانيان، در اولين روز سفر کاري خود از کارخانه توليد پنل هاي خورشيدي بازديد به عمل آورد، ايشان در اين بازديد نکاتي را به مسئولين کارخانه جهت استمرار نظم و دقت در ساخت پنل هاي خورشيدي يادآور شدند. مديرعامل بانک حکمت ايرانيان در روز دوم سفر خود نيز از ساختمان مديريت دفتر مرکزي بيمه حکمت صبا و شعبه مرکزي بانک حکمت ايرانيان شيراز بازديد به عمل آورده و در خصوص ارتقاء وضعيت کل بيمه و شعبه مرکزي رهنمودهاي لازم را صادر و انتظار وضعيت و عملکرد مطلوب تر خود را ابراز داشت.
وي در ادامه با حضور در کارخانه پوشش تکاب صنعت واقع در شهرک صنعتي شيراز در خصوص تعامل بيشتر و بهتر با اين کارخانه ديدار و گفتگو کرد، شايان ذکراست که اين شرکت توليد کننده انواع ورق هاي گالوانيزه، دکل هاي مخابراتي و ... است، که توليد ورق هاي گالوانيزه مورد نياز شرکت تابان را نيز بر عهده دارد.
وي در ادامه اين بازديدها از شعب، با حضور در شعبه باغ تخت شيراز ضمن ديدار با کارکنان و رياست شعبه با همکاران اين شعبه به گفتگويي صميمي پرداخت، در اين ديدار دکتر عسکرزاده ضمن رهنمودهاي دلگرم کننده، کارکنان را به صبر، بردباري و درايت در شرايط اقتصادي کنوني دعوت کرد.
دکتر عسکرزاده در پايان جهت بازديد از روند ساخت نيروگاه هاي خورشيدي آباده، ضمن بازديد از اين نيروگاه از نزديک در روند فعاليت و راه اندازي اين نيروگاه قرار گرفت. اين مقام مسئول، دستورات نهايي را جهت آماده سازي هرچه بهتر افتتاح اين نيروگاه و توزيع برق آن در شبکه برق کشور، صادر کرد.
وي مسئوليت اجتماعي را رسالت خطير خانواده حکمت ايرانيان دانسته و توليد انرژي هاي تجديدپذير را گام بزرگي در ايجاد توسعه پايدار کشور خواند.
مديرعامل بانک حکمت ايرانيان همگي کارکنان اين مجموعه را به تلاش و کوشش جهادي در راستاي ساخت نيروگاه هاي خوشيدي در نقاط ديگر کشور فراخواند تا نه تنها شاهد خاموشي هيچ نقطه اي در کشور نباشيم، بلکه بتوانيم از مسير صادرات انرژي هاي تجديدپذير در حوزه ارز آوري کشور مثمر ثمر باشيم. ايشان در تاريخ 1397/08/02 استان فارس را به مقصد اصفهان ترک کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟