Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ بارسلونا و اينتر در يک مسابقه تماشايي به تساوي رسيدند.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، ديدار جذاب و تماشايي اينتر و بارسلونا در جوزپه مه آتزا با تساوي 1-1 پايان يافت تا بارسلونا با 10 امتياز صدرنشين گروه خود  در پايان شب چهارم شود و رقابت تاتنهام و اينتر نيز همچنان ادامه دارد.

در آغاز دور برگشت از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، تيم هاي اينتر و بارسلونا سه شنبه شب در ايتاليا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره بعد از بحث هاي فراوان، اگرچه مسي راهي ايتاليا شد ولي در ترکيب بارسا در اين مسابقه قرار نگرفت و از روي سکوها بازي را دنبال کرد.

نيمه اول اين مسابقه اگرچه گلي نداشت ولي بازي سريع و زيبايي را شاهد بوديم. بازيکنان اينتر بهترين فرصت خود را توسط آساموا به دست آوردند که ضربه او بدل به گل نشد. در آن سمت بارسلونا نسبت به ميزبان خود موقعيت هاي بيشتري داشت که هندانوويچ مانع گلزني حريف شد. دقايق ابتدايي شوت کات دار دمبله و دقايق پاياني نيمه اول، ضربه محکم سوارز هر دو توسط دروازه بان اينتر مهار شد تا بازي در نيمه نخست 0-0 شود.

اما نيمه دوم حتي جذاب تر از نيمه نخست بود. ميل هر دو تيم به کسب سه امتياز باعث شد هر بار که بازيکنان دو تيم صاحب توپ مي شدند به سرعت در تلاش براي طرح ريزي حمله و يورش به سمت دروازه حريف باشند، باز هم در اين نيمه بارسلونا موقعيت هاي بهتري داشت ولي درخشش هندانوويچ مانع از گلزني بازيکنان بارسلونا شد. در يکي از بهترين فرصت ها، راکيتيچ در موقعيتي تک به تک مقابل دروازه بان اينتر ناکام ماند.

اما بالاخره قفل دروازه اينتر باز شد، مالکوم دو دقيقه بعد از ورودش به زمين با يک ضربه بغل پا، دروازه حريف را باز کرد تا بازي 1-0 شود. اما اين گل به خوبي پاسخ داده شد، در آن سمت تعويض اينتر هم جواب داد و مارتينز پايه گذار گل تيمش بود. ايکاردي همچون بازي هاي قبلي تيمش در ليگ قهرمانان خوش درخشيد و با يک چرخش عالي و ضربه اي دقيق بازي را مساوي کرد تا در نهايت اين مسابقه با تساوي به پايان برسد.

در ديگر بازي اين گروه، تاتنهام در حالي که با گل دقيقه 2، دي يونگ تا دقيقه 78 با يک گل از آيندهوون افتاد، به لطف گل هاي دقيقه 78 و 89 هري کين توانست يک برد شيرين خانگي را به دست آورد تا اولين پيروزي اين فصلش را در ليگ قهرمانان جشن بگيرد و اميدهايش براي صعود زنده بماند.

با تساوي پي اس جي و ناپولي، وضعيت گروه سوم مسابقات پيچيده شد، در گروه اول نيز اتلتيکومادريد موفق شد اولين شکست فصل را به دورتموند تحميل کند.

در بازي دوم گروه اول مسابقات، اتلتيکومادريد در خانه موفق شد انتقام شکست دور رفت را از دورتموند بگيرد و با دو گل سائول در دقيقه 33 و سپس گريزمن در دقيقه 80، دورتموند را شکست دهد تا 9 امتيازي شود. به اين ترتيب در اين گروه دورتموند و اتلتيکو هر دو 9 امتيازي هستند ولي شرايط دورتموند بهتر است و فعلاً صدرنشين است.

از گروه سوم مسابقات ديدار حساس پاريسن ژرمن و ناپولي با تساوي 1-1 پايان يافت. در اين بازي برنات در دقيقه 45 تيم توخل را در ايتاليا پيش انداخت ولي ياران آنچلوتي موفق شدند در دقيقه 63 از روي نقطه پنالتي توسط اينيسينيه به گل تساوي برسند تا بازي با تساوي 1-1 به پايان برسد. با اين مساوي، شرايط اين گروه به شدت پيچيده شد. اکنون ليورپول و ناپولي 6 امتياز دارند، پي اس جي با 5 امتياز سوم و ستاره سرخ با 4 امتياز در رده هاي سه و چهار هستند.

از گروه چهارم، شالکه در آلمان توانست با گل هاي استاکر و اوت 2-0 از سد گالاتاسراي بگذرد و پورتو نيز در پرتغال 4-1 مقابل لوکوموتيو مسکو به برتري رسيد. با اين نتايج پورتو 10 امتيازي اول است و شالکه با 8 امتياز دوم است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم

کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی از اهمیت جدال با دورتموند برای این تیم صحبت کرد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد جدال پیش روی تیمش صحبت کرد. 

ما اهمیت بازی کردن در خانه و در کنار هوادارانمان را درک می کنیم. به همین دلیل است که اعتماد به نفس زیادی داریم. می دانیم که آنها می توانند با شعارها و انرژی خود روند بازی را تغییر دهند. فوتبال نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم دارد، من این را از زمانیکه از برزیل آمده ام می دانم، و این موضوع در پاریس نیز وجود دارد. فردا، افراد زیادی حامی ما ما خواهند بود تا به ما کمک کنند بازی خوبی انجام دهیم. مهمترین چیز این است که فرهنگ باشگاه را به همه نشان دهیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری