Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح چهارشنبه تصادفی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک سمند اعلام شد.

وی افزود: پس از اطلاع یافتن از حادثه بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای قرق جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان به محل حادثه اعزام شد.

اسفندیاری گفت: در این حادثه که در محور علی آباد به گرگان در محدوده روستای تقی آباد روی داد ۶ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه فوری، یک مصدوم توسط نجاتگران پایگاه قرق و پنج مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان پنجم آذر گرگان انتقال یافتند.

اسفندیاری تأکید کرد: رعایت نکات ایمنی در رانندگی، حرکت با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو از جمله نکات و توصیه‌هایی است که باعث کاهش وقوع سوانح رانندگی می شود.

وی گفت: سامانه ندای امداد هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ به درخواست امداد مردم و حادثه‌دیدگان است.

کد خبر 4452480

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف گرگان هلال احمر گلستان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مرز مهران مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز بارش باران سنندج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان