Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون حج سازمان حج و زیارت از فراخوان این سازمان برای به روزرسانی اطلاعات ودیعه‌گذاران حج و زیارت خبر داد.

اکبر رضایی معاون حج سازمان حج و زیارت درباره فراخوان ودیعه‌گذاران حج تمتع گفت: از تمامی کسانی که در نوبت حج هستند فراخوان شده‌اند تا اطلاعات خود را به روز کنند. او ادامه داد: افرادی که از سال‌های 77 به بعد ثبت‌نام کرده‌اند با توجه به اینکه طی این سال‌ها امکان دارد اطلاعات فردی این افراد از جمله شماره موبایل، محل سکونت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تغییر کرده باشد لذا برای تکمیل اطلاعات خود باید به سایت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این فراخوان به منظور ارتباط با زائران و برنامه‌ریزی‌های آینده صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم اطلاعات ریز افراد ثبت‌نام کننده در حج به منظور برنامه‌ریزی برای بهتر اجرا شدن مناسک حج در سال‌های آینده چیست از همین‌رو نیاز به این اطلاعات به روز داریم. وی همچنین در خصوص خرید و فروش فیش حج تمتع گفت: قیمت خرید فیش حج تمتع یک مبلغ توافقی بین صاحب سند و خریدار است که پس از توافق بر سر قیمت، هر دو طرف یعنی صاحب سند و خریدار باید به دفاتر رسمی و دارای مجوز زیارتی مراجعه کنند و انتقال سند انجام می‌شود.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان