Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علاءالدین قاسمی تعزیه‌خوان با سابقه درباره برگزاری مجالس تعزیه در فضای باز مجموعه تئاتر شهر، به خبرنگار مهر گفت: از ۳ شب پیش مجالس تعزیه را در فضای باز مجموعه تئاتر شهر برگزار کرده ایم و تا ۲ شب دیگر نیز ادامه دارد. این مجالس تعزیه ساعت ۱۸ و بعد از اذان مغرب و عشاء برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مجالس تعزیه‌ای که برای شب‌های ۲۸ و ۲۹ ماه صفر برای اجرا در نظر گرفته، افزود: در این ۲ شب مجالس تعزیه شهادت حضرت ابوالفضل و شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شوند.

قاسمی درباره اینکه با پایان ماه صفر برنامه برگزاری مجالس تعزیه به چه صورت خواهد بود، اظهار کرد: با پایان ماه صفر دیگر اجرایی نخواهیم داشت تا فرارسیدن ایام فاطمیه. در این بین اگر به مناسبت های مختلف دعوت برای برگزاری مجالس تعزیه داشته باشیم، اجرا خواهیم کرد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا ایام فاطمیه تئاتر شهر فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه گفت که به دلیل مخالفت دانشجویان معترض به جنگ غزه برای پایان دادن به تحصن در محوطه دانشگاه، روند تعلیق آنها از تحصیل آغاز شده است.

به گزارش مشرق، با تداوم اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا نسبت به جنگ غزه و مخالفت آنها با پایان دادن به تحصن در محوطه این دانشگاه، این مرکز آموزشی تعلیق دانشجویان را آغاز کرد.

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: «به دلیل مخالفت دانشجویان با پایان تحصن، تعلیق آنها از تحصیل به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای اطمینان از ایمنی محوطه دانشگاه آغاز کرده‌ایم».

با این حال هیأت مذاکره‌کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا تاکید کرد: «تا زمانی که دانشگاه سرمایه‌گذاری‌های خود را از اسرائیل خارج نکند، به حرکت خود ادامه می‌دهیم و تسلیم تهدیدها یا روش‌های تحریفی که در معرض آن هستیم، نخواهیم شد».

ساعتی پیش از این نیز کارکنان و اساتید دانشگاه کلمبیا برای جلوگیری از ورود نیروهای امنیتی به محل تحصن همبستگی با غزه و محافظت از دانشجویان خود، دیوار انسانی را در مقابل ورودی این محل تشکیل دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره نیز از آمریکا گزارش داد که با وجود اقدامات خشن نیروهای امنیتی برای سرکوب این اعتراضات، دانشجویان دانشگاه‌های «اِروین» و «ریورساید» در کالیفرنیا نیز تحصن علنی علیه جنگ غزه آغاز کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم