Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:03:58 GMT

قتل وحشتناک دختر جوان در پمپ بنزین

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۲۴۰۵

قتل وحشتناک دختر جوان در پمپ بنزین

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختری ۲۱ ساله در یکی از پمپ بنزین های جنوب آفریقا پس از دزدیده شدن توسط ۴ مرد ناشناس مورد تجاوز جمعی قرار گرفت و بعد به قتل رسید.

این جنایت آن ها توسط دوربین مداربسته ای که در پمپ بنزین نصب بود ضبط و انتشار داده شد.

طبق گزارش پلیس، مقتول هانا کورنیوس توسط ۴ مرد ناشناس در پمپ بنزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بعد از دزدیدن ماشینش او را به مکانی خلوت بردند و پس از تجاوز با کوبیدن سنگ به سرش و خونریزی جمجمه اش او را به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از شناسایی و دستگیری این ۴ متجاوز اقدامات لازم را برای بازجویی از متهمان آغاز کرد.

در حال حاضر ۴ مرد متجاوز در بازداشت هستند تا پس از تکمیل پرونده ادلین جلسه دادگاه آن ها برگزار شود

منبع :رکنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دخترش سه ماه قبل برای درس خواندن از شهرستان به تهران آمده و در خوابگاه دانشجویی مستقر شده است، اما از چند روز پیش که دخترش از خوابگاه خارج شده، دیگر به خوابگاه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

بیشتر بخوانید: بازداشت قاضی قلابی در مشگین‌شهر

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به فوریت در دستورکار ماموران دایره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که دختر جوان به دانشگاه نیز مراجعه نکرده است. کارآگاهان در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خوابگاه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده با مرد میانسال با موهای بور در ارتباط بوده و در آخرین روز حضور در خوابگاه نیز همین فرد با او ملاقات داشته است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مرد میانسال با معرفی خود به عنوان فردی ثروتمند به دختر جوان وعده ازدواج داده است، گفت:‌دختر جوان نیز با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار این افراد را در غرب تهران شناسایی کنند. آنان در گام بعدی با هماهنگی مرجع قضائی و با اجرای یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که با دستگیری این فرد نیز دختر جوان پیدا شد.

وی با اشاره به انتقال مرد میانسال به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با وعده ازدواج و ترغیب او برای فرار از خوابگاه اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اقدام خود پشیمان بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224871 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ناامنی غذا در غزه وحشتناک است
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان در ایام نوروز + فیلم
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی + جزئیات
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در یک مراکز روانی + جزئیات
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار آزار جنسی در یک مراکز روانی+ جزئیات