Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: در هفته آینده، جلسه برای بررسی مصاحبه اخیر شهرام محمودی تشکیل می‌شود تا حکم نهایی در این باره صادر شود. 

علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی که پیش از این احمد ضیایی از تشکیلش برای برخورد انضباطی با سعید معروف خبر داده بود، اظهار کرد: فعلا برای تشکیل جلسه نسبت به بررسی اتفاقات رخ داده بین سعید معروف و رئیس فدراسیون والیبال صحبتی با ما نشده است و زمان دقیق آن مشخص نیست اما احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده درکنار بررسی موارد دیگر انضباطی درباره صحبت‌های اخیر کاپیتان تیم ملی نیز بحث خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا اگر هم برخورد انضباطی در نظر داشته باشیم آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. البته باید بگویم که او در حال حاضر در لیگ برتر ایران شاغل نیست.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در باره موارد انضباطی که قرار است در جلسه هفته آینده بررسی شود، گفت: به احتمال زیاد در هفته آینده، جلسه برای بررسی مصاحبه اخیر شهرام محمودی بازیکن تیم خاتم اردکان تشکیل می‌شود تا حکم نهایی در این باره صادر شود. 

فرخی در پایان درباره زمان تشکیل جلسات کمیته انضباطی گفت: ما هر هفته دوشنبه‌ها جلساتی داریم اما اگر لازم باشد تعداد این جلسات بیشتر هم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعيد معروف شهرام محمودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد

دروازه‌بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

گفتنی است در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی (جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به رای کمیته انضباطی طعنه زد و آن را لطف این کمیته خواند و درنهایت گفت: «این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

پس از آن شایعه شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه کمیته انضباطی با حسینی چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • اردیبهشت برای رییس جدید والیبال توفانی استارت خورد
  • اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • زمان جلسه انضباطی اسماعیلی‌فر اعلام شد
  • دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی احضار شد
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی مشخص شد
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام زمان حضور اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی