Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@17:17:31 GMT

ودیعه‌گذاران حج اطلاعات خود را به‌روز کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۲۹۴۹

ودیعه‌گذاران حج اطلاعات خود را به‌روز کنند

معاون حج سازمان حج و زیارت گفت: از تمامی کسانی که در نوبت حج هستند فراخوان شده‌اند تا اطلاعات خود را به روز کنند. اکبر رضایی معاون حج سازمان حج و زیارت درباره فراخوان ودیعه‌گذاران حج تمتع گفت: از تمامی کسانی که در نوبت حج هستند فراخوان شده‌اند تا اطلاعات خود را به روز کنند.   وی ادامه داد: افرادی که از سال‌های 77 به بعد ثبت‌نام کرده‌اند با توجه به اینکه طی این سال‌ها امکان دارد اطلاعات فردی این افراد از جمله شماره موبایل، محل سکونت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تغییر کرده باشد لذا برای تکمیل اطلاعات خود باید به سایت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.   معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این فراخوان به منظور ارتباط با زائران و برنامه‌ریزی‌های آینده صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم اطلاعات ریز افراد ثبت‌نام کننده در حج به منظور برنامه‌ریزی برای بهتر اجرا شدن مناسک حج در سال‌های آینده چیست از همین‌رو نیاز به این اطلاعات به روز داریم.   وی همچنین در خصوص خرید و فروش فیش حج تمتع گفت: قیمت خرید فیش حج تمتع یک مبلغ توافقی بین صاحب سند و خریدار است که پس از توافق بر سر قیمت، هر دو طرف یعنی صاحب سند و خریدار باید به دفاتر رسمی و دارای مجوز زیارتی مراجعه کنند و انتقال سند انجام می‌شود/ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع