Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين - ايرنا - فرمانده انتظامي قصرشيرين از کشف و ضبط هشت هزار و 500 ليتر گازوييل قاچاق در طي هفته گذشته در اين شهرستان مرزي خبر داد.

سرهنگ عنايت فلاحي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت: همسو با اجراي طرح مقابله با قاچاق کالا ، ماموران انتظامي قصرشيرين در حين انجام عمليات گشت زني موفق به کشف و ضبط اين ميزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزي قصرشيرين شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: اين ميزان سوخت از 19 دستگاه خودروي متخلف در شهرستان قصرشيرين کشف شد که سودجويان قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند.
فرمانده انتظامي قصرشيرين گفت: در اين رابطه 6 تن دستگير که با تشکل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
سرهنگ فلاحي افزود: سوخت هاي کشف شده به شرکت فرآورده هاي نفتي تحويل شد.
اين مقام انتظامي از اقشار مختلف مردم خواست با هدف تامين و گسترش امنيت ، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا در کمترين زمان رسيدگي شود.
پيش تر نيز فرماندار قصرشيرين از کشف 434 هزار و 752 ليتر سوخت قاچاق از مبادي مرزي اين شهرستان از ابتداي امسال تاکنون خبر داده بود.
مرادعلي تاتار اضافه کرد که اين ميزان سوخت قاچاق با هوشياري ماموران گمرک ، نيروهاي هنگ مرزي ، ارتش و نيروهاي امنيتي در عمليات هاي مختلف و با رصد کاميون هاي خروجي و يا از قاچاقچيان و عرضه کنندگان سوخت غيرمجاز کشف و ضبط شده است.
شهرستان مرزي قصرشيرين با بيش از 27 هزار تن جمعيت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کيلومتر مرز دارد که در امتداد اين مرز ، 2 معبر رسمي پرويزخان و خسروي قرار دارد که مبادلات اقتصادي، تجاري و صادرات کالا به اقليم کردستان و حکومت مرکزي عراق از اين 2 مرز انجام مي شود.
3012/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق از ۲۲ دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان فعال در این زمینه کشف شده است.

علی اکبر جاویدان گفت: در این طرح ضربتی ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و شماری اتباع غیر مجاز هم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین