Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) به خبرنگار ایلنا گفت: سینماهای تهران مسابقه برگشت  فوتبال دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را نمایش می‌دهند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی مجوز پخش مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز برای روز شنبه ۱۹ آبان  را صادر کرده است مکاتبات لازم با نیروی انتظامی نیز انجام شده است

وی ادامه داد:  البته سینماهای که متقاضی نمایش این مسابقه هستند باید مجوزهای لازم را از اداره اماکن و نیروی انتظامی نیز اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی افزود: همچنین مصوب شده است که سهم فیلمهای که سالن آنها در زمان برگزاری  مسابقه به پخش مسابقه فوتبال اختصاص پیدا کرده است به تهیه کنندگان و پخش کنندگان از طرف سینماداران پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا بازی برگشت  مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه ۱۹  آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیت در پردیسهای سینمایی ۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کاشیما بازی پرسپولیس کاشیما نمایش فوتبال در سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!

به گزارش همشهری آنلاین، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

کد خبر 848188 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!